06 czerwca, 2015

Wynik zbiorowej szajby adminów, czyli Szpecjal na 1000+ wyświetleń

Hej z tej strony Mike, i razem z Fox'ym doszliśmy do wniosku, że zrobimy wspólnego posta który będzie się opierał na tym, do czego prowadzą nasze rozmowy, no to kto chce niech czyta!:

 MAJKI ja chce więcej ! co sie stało dalej ! - Foxy

A ja ciem ciasto!-Majki

Nołp - Phone Guy

ale ciasto to ciasto!Nope!Ja chce wafelqa-Majki

Tajk jak chcem BAGIEDGĘ - Foxy

A ty Phone Guy co chcesz?- Majki

Co tu się... a może zrobicie coś NORMALNEGO? - Phone Guy

Stróżowie nie są NORMALNI Phone Guy'u-Majki

Oni tak - wy nie - Phone Guy

Ale to zależy jacy,  mi się moja szajba włączyła, więc...-Majki

Umrzyj - Phone Guy

Ja chcę tutaj SZADOŁAAAAA !!!!! *Płacze w kącie* - Foxy

Jak będzie to będzie - PHG

A ja lubię Boniacza ;_;- Majki

Boże, jaki chaos. To nie może iść do publikacji - Phone Guy

Przeczytaj- jeśli nie lubisz szajby nie czytaj-Majki

Ale wy sie nudzicie xdd LEL padaczka brwi xDDD - Foxy

Niestety wywaliło mi korki na 2 godziny ;/ Wymiana Bezpieczników - Foxy

Tak, to zdecydowanie przejaw WASZEJ szajby, ja jestem grzeczny - Phone Guy

No no, ty grzeczny ! xD nagrywasz wiadomości erotyczne dla nocnych stróżów xDD myślisz że to jest grzeczne ? xDDD - Foxy

Eee... no... ugh - PHG

A ty siedzisz za kurtyną całe dnie. Skąd ja mam wiedzieć co ty tam robisz, hmn? - Phone Guy

Tak, to zdecydowanie było dziwne. Całą nasza ekipa pozdrawia i dziękuje za 1000+ wyświetleń!
~Ekipa

4 komentarze:

  1. Można jakąś dołączyć do waszej ekipy?
    ~ Czarny Księżyc życzy dużo weny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy z czego jesteś dobry :) a nabór będzie za jakiś miesiąc lub 2 tygodnie

      Usuń
    2. a po więcej info prosze na skype lub TS3 :)

      Usuń
  2. W tym momencie przestałam sie czuć normalnie = Shadow

    OdpowiedzUsuń