26 czerwca, 2015

Zębate brzuszysko OnO

Dzień dobry, cześć i czołem w ścianę, elo, hej, witajta...no dobra, powitania mi się skończyły XD
Do rzeczy: Maj nejm is Skrillex Springtrap i czuję się zaszczycona, że mnie przyjęto do tego bloga (dzięki, Foxy! XD). Przyznam się: nie czytałam nawet poprzednich postów, zgłoszenie wysłałam dla jaj, nie spodziewałam się, że Foxeł mnie przyjmie...no ale oto jestem :)
Będę bardzo się starała wrzucać fajne posty, ale nie oczekujcie cudów. Prowadzę też swój blog (kliknij TU, aby do niego przejść). Nie jest on zbyt popularny, ale co robić? Na dodatek w niedzielę wyjeżdżam na obóz, a tam raczej nie będzie neta...
Łod razu na śniadanie: widziałam, że nikt o tym nie napisał, więc będę pierwsza...
Na stronie Scotta pojawił się nowy teaser do FNAF'a 4. Zdjęcia nie wrzuciłam, bo się nie dało.

Nie wiem jak wy, ale ja uważam, że jest to...yyymmm...Nightmare Toy Freddy? No, coś w tym rodzaju XD Sugeruje to niemały brzuch Toy Freddy nażarł się parówek i oto konsekwencje, który dobrze znamy z drugiej części gry.
Mamy tu również fioletową muszkę, najprawdopodobniej tą samą, co w poprzednim teaserze. Za łbem animatrona widać kawałek napisu: "or", zaś między zębami na brzuchu (?!) - "pro...me". To łączy się w jedną całość: "Or property of me". Moja teoria jest taka, że owo "property" (własność) z poprzedniego teasera, jak i najprawdopodobniej z tego, odnosi się do kokardki i kapelusza.
Dobra, ja już kończę :) Jutro, mam nadzieję, też uda mi się coś wrzucić.
#Springi

7 komentarzy: