10 czerwca, 2015

Chwilowa przerwa ze strony Foxy'ego i kilka piosenek :D

Witam to ja Foxy tak jak w temacie nie mam zbyt weny do robienia postów więc wrzucam to żeby było wiadomo co sie staneło.

Macie dodatkowo tak kilka piosenek które nie są związane z fnafem ale z jakiegoś powodu mam ochote je tutaj wstawić :)

A jednak po namyśle dam i związane z fnafem i nie związane z nim Troollllll

Oto i one.

JUICY WIGGLE !

Jeszcze jedno nie związane z fnafem

New Thang



A OTO WYCZEKIWANA CHWILA MUA ULUBIONYCH PIOSENEK O FNAF


A nawet i piosenka o mnie :D


Więcej nie będe dawał bo post stanie się za długi :D to by było na tyle :D za niedługo nowa część opowieści.

- Foxy

2 komentarze:

  1. Boże Foxiele jak ja uwielbiam tą piosenkę o (mnie) Bonnie`m ;w;
    ~ Lukeł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lukiełu :) Jest to moja the Best C:
      ~ Foxy

      Usuń