12 czerwca, 2015

Nowy Teaser ? Kapelusik :D

Cześć z tej strony Foxy mam dziś nowego teasera do pokazania oraz opisania.

Widać na nim fioletowy kapelusz oraz muszkę. (Prawdopodobnie Shadow Freddiego)
Oto i on :

Po podświetleniu obrazka w dolnym prawym rogu widnieje
Napis : PROPERTY OF FR###### ###### ###ER


Według mnie jest to napis : PROPERTY OF FREADBEAR FAMILY DINER
Po dobraniu odpowiedniej czcionki oraz jej wielkości wszystko pasuje
Dodatkowo po przybliżeniu w podłodze widać odbite szczęki według mnie
Nightmare Foxy'ego ponieważ ma strasznie wyszczerzone zęby
Oto i obrazek tego CZEGOŚ


Taki jestę głupi że nie umiem powiększyć obrazka ale nieudolnie zaznaczyłem mam nadzieje że cokolwiek widać.
 Szczerze ja tam prawie nic nie widzę ;)
Kapelusz pewnie zniknie jak to było poprzednio.
Tutaj muszę się z wami pożegnać Pozdro,
~ Foxy 




3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Freddy (normalny) Też miał czarne a żeby rozróżnić skot musiał dodać poświatę koloru fioletowego :D

      ~Foxy

      Usuń
    2. Sorka lukiel ktos. Wbil mi nakompa i usuna komentarz xdd sorka jeszcze raz xdd

      -Foxy

      Usuń