02 sierpnia, 2015

LBA - Odpowiedzi od PHG

Hello, tutaj Phone Guy. Przybyłem by odpowiedzieć na pytania od Venus. To jadziem:


1. Lubisz alpaki?
Maybe
2. Grasz w gry? OuO
TAG OuO
3.  Freddy przychodzi do domu w nocy, a nie masz prądu. To po twojej prawej jest twoją bronią. Co to jest?
Drzwi od szafy. Mam przerypane.
4. O której godzinie zasypiasz?
Cierpię na bezsenność. Więc odpowiedź brzmi: Nigdy5. Czy w nocy masz wrażenie, że zaraz Ci coś wyskoczy na morde?
Tak. Ty.6. Czy spotkałeś/aś się kiedyś z kimś, kogo poznałeś/aś w internecie?
Nie. Never. No. Just... no.7. Nawiedzam Cię w koszarach (snach)?
Tak jak reszta koszmarnych animatroników. Kiedyś was wszystkich spalę. Przysięgam.8. Wklej to co ostatnio skopiowałeś/aś ;3 (Ale nie moje pytania do LBA)
( ͡° ͜ʖ ͡°)9. Najgłupszy/najlepszy cytat według ciebie?
"Ty widzisz zwykłe 'aha', a ja widzę 'i tak mnie to nie interesuje idź się utop szmato'"10. Ulubiona broń? ;3
Tomahawk. Ew. NUSZ DŻEFA DE KILERA Nóż11. Dlaczego ja i Tucim to jedna osoba? (Pozdrowienia dla tych co wiedzą, jeżeli nie wiesz, wymyśl coś kreatywnego xD)
Jestem Tucimem więc znam odpowiedź. Ale nie powiem, chcę dać innym szansę się wykazać :P

~PHG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz