31 sierpnia, 2015

Doczekaliście się...

Mam dla was wiadomość, która z pewnością was bardzo ucieszy.
ODCHODZĘ...
Przynajmniej na razie. Widzę, że Foxy, Mike, Tucim i Venus chcą się spiknąć w starym składzie. Więc proszę, ja wam to ułatwię. Założę się, że nawet nie zauważycie różnicy, gdy mnie nie będzie. I tak nigdy nie byłam tu jakkolwiek ważna. Byłam tylko rzepem, który się przypieprzył i tylko przeszkadzał. Więc macie mnie z głowy. Jak chce ktoś pogadać, mój Skype to mikkufaz

Żegnajcie...i dziękuję za wspólne chwile.
#Springtrap, który naprawdę się rozpłakał

9 komentarzy:

  1. mówiłem tylko że tak było najlepiej nie mówiłęm że mi sie teraz nie podoba a tym bardziej żebyć odchodziła chcesz .. PROSZE i tak mam zjebany dzień na maxa

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne...jak chcecie założyć nowy blog w starym składzie, to i tak ten jeszcze bardziej osłabnie...a to i tak już prawie koniec...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że Kurwa CO ?! -.- Jeśli tak ma być to TOY'E i SPRINGTRAPY przejmują władze nad blogiem -.-

      Usuń
    2. JPRD żadnego bloga nie zakładam bynajmniej ja nie przepadam za GRF i nie oddam bloga już drugi raz jeżeli już to poprostu bo usune

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże widzę że naprawdę sytuacja rozpada się na maksa. Niedługo cały blog odejdzie ;-;
    ~ Vincent -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Kufffa. Sprinktrepie nie odchodź ;___;. Ten blog nie może
    się rozpaść. Jeżeli on się rozpadnie cząstka mojego
    życia też to zrobi ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w Springim Horkruksa OuO
      Jak odejdzie to część mej duszy umrze ;-;
      ~ Vinceł ~_~

      Usuń