31 sierpnia, 2015

Rysunkeł Goldena ;)

Hej, tu Złota i mam dla was rysunek, który narysowałam w PaintTool SAI. No bo od dawna nie pisałam postów, a gdy zobaczyłam, że Majki wrzuciła rysunek z PaintTool'a, to postanowiłam, że też to zrobię. Nie jest to moja pierwsza praca w tym programie. Rysowałam w nim już trochę. Mam nadzieję, że się spodoba.
Wiem, wiem, brzydki XD Ale nic wam nie poradzę. Na papierze mi wychodzi lepiej. Jak chcecie, abym wam coś narysowała, to pisać, ruszę dupsko i coś nadziaram XD

~Goldie
 


3 komentarze:

  1. nie przejmuj się, ja tez zaczynałam od bazgrołów, a teraz normalnie Mony Lizy rysuję!
    ~Mike

    OdpowiedzUsuń
  2. *Mangle pacza, przechyla głowę w lewo, w prawo, kiwa głową i mówi* - Ziaste zajebiste maluj że mnie :)
    ~Mangle

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń