14 sierpnia, 2015

Nie bój nic :3

Hej! Pewnie jak już wiecie, Scott Cawthon dość dawno zamieścił na swojej stronie nowy...no cóż, chyba nie można tego nazwać teaserem, ale obrazek. Przedstawia on prawie wszystkie postaci, z jakimi mogliśmy się zetknąć we wszystkich czterech częściach FNAF'a. Nad nimi widnieje wielki napis "THANK YOU". Wniosek większości? Scott kończy z FNAF'em. Na Jutubach znajdziemy mnóstwo filmów na ten temat. Ale ja uważam, że to nieprawda. Dowody? Po pierwsze: taki sam obrazek był po wyjściu FNAF'a 1 (z tą jedną różnicą, że przedstawiał tylko animatroniki z tej części, to chyba logiczne, bo żadnych innych wtedy nie było :3). Wtedy też wszyscy myśleli, że to już koniec FNAF'a. No ale, jak wiadomo, nie było to prawdą :) Po drugie: po podświetleniu ekranu nad głową N. Freddy'ego widać liczbę "5" (wiem, bo sama to zrobiłam). To oznacza, że najprawdopodobniej Cawthon planuje 5 część FNAF'a. Uspakajam więc wszystkich fanów tej gry, że jeszcze nic pewnego :)
 ~Złota

9 komentarzy:

  1. Przykro mi ale liczby 5 niema ;_; jak chcesz dam dowód właśnie wyeksportowałem zdj

    ~Foxeł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież pisała że sama podświetliła :/

      Usuń
    2. dać dowód że niema ?
      Napisz tak a dam wyrenderowane foto w nowym poscie

      ~Foxeł

      Usuń
    3. Możesz dać -.-

      Usuń
    4. Ja podświetlałem i było co kłamiesz pewnie paintem to robiłeś xD

      Usuń
  2. Foxeł, tak jak pisałem w naborze: MANGLE jest cyfrą 5.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po wyjściu FNAF 1 stronka była wyłączona. Z czasem pojawił się teaser z W. Freddym trzymającym kapelusz i napisem "Grand Reopening 2015"
    A to już koniec FNAF. Scott napisał cały artykuł w którym dziękuje ludziom za grę, i mówi że dzięki zarobionym pieniądzom wreszcie może porzucić pracę i spędzić czas z rodziną. A żadnej cyfry 5 nie ma. On po prostu ma dość. Uszanujcie jego decyzję.

    OdpowiedzUsuń