18 sierpnia, 2015

SPRINGTRAP MA FOCHA

Hej, tu Spring i mam FOCHA. Oto kilka powodów:
Pierwszy i najważniejszy: moje LBA. NIKT oprócz Goldziałki nie odpowiedział na moje pytania! A i ona odpowiedziała pewnie tylko dlatego, że zna mnie w realu. Na wszystkie inne pytania od pozostałych osób z bloga było pełno postów z odpowiedziami! A na moje? JEDNA (i to po znajomości!!!).
Drugi powód: pod moimi postami nie ma prawie żadnych komentarzy (no, może czasem).
Ja się po prostu czuję nieważna na tym blogu...
Dlatego ogłaszam swoją przerwę do 25 sierpnia. Musi mi przejść FOCH OnO Może przez ten czas przemyślę swój pobyt na tym blogu.
Zostawiam was z przemyśleniami i wyrzutami sumienia.
#Springtrap z FOCHEM

2 komentarze:

  1. ja na początku nie miałem wogóle komentarzy i jakoś nie poddałem się ;_; ty też tego nie rób. A co do LBA nie wchodze już na FCCK niestety ;_; ono tak jakby... Umarło ? ten blog z resztą też to robi ;__; I jak mówiłem nie wchodze już na FCCK więc nie miałem jak zobaczyc twoich pytań na LBA przepraszam ;_; napisz mi je a napewno odpowiem OuO

    ~Mam nadzieje pocieszający Foxeł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytania są w poście na tym blogu, LBA Springtrap. Możesz zobaczyć, jak chcesz.
      #Niezbyt pocieszony Springtrap

      Usuń