23 sierpnia, 2015

Dyskusja - STEAM | FNAF 4

Witam. Tu Vincenteł (matki w domu nie ma - na chwilę na kompa wejść można xD).
Mam dla was dyskusję od Scott'a. Więc, Google Translate pomógł w jej przetłumaczeniu (dzięki Wujku ^^). PS jeśli nie chcesz tego czytać, bo nie lubisz. Zignoruj post :3
No to,
JADYM!

Cześć. Przede wszystkim chciałem podziękować społeczności w ogóle za ogromne wylanie wsparcia poprzez e-maile i na forum. Wiem, że wielu z was chodzi o mnie, czy uważam, że jestem zestresowany. To prawda, że jestem ale jest ok, bo wynik był dobry. Pracowałem bardzo ciężko w tym roku, prawie bez przerwy, aby tworzyć dobre gry dla tej serii. Mimo, że może być jakaś debata, jak "dobre" są gry, starałem się zapewnić dobre przeraża i dobrą historię. Wszystko, co mogę zrobić, to sędzia z opinii parowe, że byli w większości udane; więc jestem bardzo szczęśliwy z tego powodu.
(sorry za tłumaczenie, nie potrafię tego.. poprawić XD)

To prawda, że było dużo nienawiści wobec mnie ostatnio; na forach, na youtube itp. A ja szczerze mówiąc, trudno. Jest to trudne, gdy ludzie mówią, że się im nie podoba tylko dlatego, bo odniósł sukces z czymś. Myślę, że niektórzy ludzie mają ten pomysł, że spędzam dzień w kąpielach w złotych monetach, takie jak Sknerus McKwacz, kręcenie się gry bez wysiłku, a potem śmiać aż do banku. Rzeczywistość jest zupełnie inna, i myślę, że ludzie, którzy nienawidzą mnie za to, że sukcesy są błędne.

Czy wiesz, że w zeszłym roku pracowałem w Dollar General? Pracowałam jako kasjer. Miałem trzech kolegów, którzy byli wszyscy jeszcze w liceum. Wcześniej pracowałem w Target w chłodni, rozładunku mrożonek. Nie miałem udanego życia; a teraz, że Bóg pobłogosławił mnie z pewnym sukcesem, robię mój najlepszy jest odpowiedzialna z tego sukcesu. Nie bawię się w weekendy, nie upijam się lub wypijam martini. I spędzam wieczory gry Megaman 3, nie, tylko z moimi dziećmi. A ja staram się robić dobrze z tym, co zostało mi dane.
(znowu gówniane tłumaczenie xD)

Myślę, że powód mówienia wam tego wszystkiego jest taki, aby upewnić się, że wiesz, że jestem człowiekiem. Mam wiele wad, a ja zrobiłem wiele błędów. Moje gry nie są doskonałe, i nigdy nie będą. Ale coś bardziej ważne, że chcę, aby przekazać wam wszystkim, że nigdy nie powinno się słuchać ludzi, którzy krytykują sukces tylko dlatego, że jest to sukces. Będąc w czymś dobrym jest coś do czego dążę, a nie to coś demonizować. Krytyki moich gier są w porządku, i wiele razy krytyka jest ważna. Ale jest wiele ludzi, którzy tam będą nienawidzić wszystkiego, co staje się popularne, tylko dlatego, że jest to popularne, a nienawidzą każdego, kto staje się skuteczne, tylko dlatego, że im się to udaje. "Haters zamierzam nienawiść." -jak Mówią, ale chcę, żebyś wiedział, że koncentrując się na czyjejś porażce lub sukcesie jest złym sposobem na życie. Ludzie, którzy tworzą filmy są jak ludzie, którzy prowadzą na placu i krzyczą w poduszkę. Zwrócą na siebie uwagę, ale nic się nie zmieni. Jeśli staramy się być jak oni, to można spędzić swoje życie na krzyczeniu w poduszkę, jak również i twoje życie nie znaczy nic.

Najlepsze e-maile dostaję się od ludzi, którzy zdecydowali się kontynuować rozwój gry, ponieważ z gier, które zrobiłem, lub ludzi, którzy zdecydowali się zrobić, informatykę, czy uczyć się programowania. Kto będzie następnym projektantem gier? Upewnij się, że to ty! Ludzie, którzy nienawidzą sukcesów nigdy nie będzie udani. Skoncentruj się na swoim sukcesie i swojej historii. Ludzie zawsze pytają mnie, jakie collegium polecam, lub jakie programy polecam. Moja odpowiedź jest po prostu iść do przodu, praktyki. Wystarczy dostać się do college'u, badania trudne, być niesamowitym w tym co robisz. Upewnij się, że w przyszłym roku odniesiesz duży sukces. Nie wpadnij w dół osób, które składały się na zrobienie czegoś z siebie, i upewnij się, aby wszystko z siebie.

Robię się na to za stary. I pewnego dnia, kiedy przejdę na emeryturę, będę chciał usiąść przy komputerze i grać w swoje gry, czytać historie i oglądać filmy. Nie wchodzić w relacje z ludźmi, którzy już porzucili siebie. Jesteś jutrzejszym, kolejnym przebojem. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz