11 sierpnia, 2015

Pytanga od Bill Cyferka dla Vinca ^^

Heluł.
(Jej, jednak mam internet na zadupiu! *jedna kreska ;-;*).
Więc, Bill Cyferka zadała mi pytanga. *-* (jej xD). No to jadym.

1.czy spodziewałaś się że cię przyjmą? Tak. ^^
2.dlaczego Vincent a nie ktoś inny? Tłumaczyłam w mym opisie ;-; (zakładka Ekipa!)
3.lubisz dżem lub nutellę? Dżem - tak. Nutellę - mam uczulenie na orzechy laskowe .-.
4.Czy masz plany na następny post? Właśnie go pisze xD.
5.Nie za dużo tych pytań? Troszkę...
6.Jednorożce czy lamorożce? Wszystgo co kolorowe.
7.Lubisz mnie? Ym.. num... eee. NASTĘPNE PYTNIE.
8.Jakiego animatrona z FNaF najbardziej lubisz? Boniacz ^^ ( kicałka xD)
9.lubisz duże misie? Ym.. bez skojarzeń.
10.jaki jest twój ulubiony kolor? Niebieski.
11.jak myślisz czy Scott wyda DLC do FNaF wcześniej niż 31 października? Nope. Scott musi wydać 31 xD.
Ok, to tyle. Idę do króligów xD.
~ Vincent bez internetu. :"c [*]

6 komentarzy:

  1. A ja mam żywe kicałki ^^
    -Tochi,chwalipięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam obok siebie xD
      ~ Vinc z kicałami

      Usuń
    2. EJJ JA też mam ;_; ODGAPIACZKI ! OnO ale mam jeszcze 3 świnki morskie OuO NIE ONE NIE PŁYWAJĄ XDDD

      Usuń
  2. dzięki że na nie odpowiedziałaś =3.A i ja też mam kicałkę i lubię bonniego =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh. Już nie pisałam, że Ci odpierdala xP.
      ~ Vincemt

      Usuń
  3. Błagam, dajcie mi Złoty Internet Explorer. Dopiero jakiś tydzień temu skapłem się że "Bill Cyferka" to Polska wersja "Billa Ciphera" z Gravity Falls. *wali facepalm*
    ~Phone Guy

    OdpowiedzUsuń