20 sierpnia, 2015

Mangle wkur*iona - czyli odpowiedzi od Bill Cyferka

1. Czy lubisz swoje imie?
•Różnie...ale raczej tak
2.Czy oglądasz/oglądałaś kiedyś anime? Jak tak to jakie? OuO
•Ee... Tak, Wolfa Rain i jakieś "Czerwony Kapturek" (to było pojeba** !) 
3.Nutella czy Dżem?
•NUTELLA ! :D
4.Jakie imię ci się podoba?
Żeńskie:
• Julia
• Jagoda
• Agnieszka 
• Malina

• Miri 
• Molly
Męskie:
• Grzesiek
• Rafał
• Paweł 
5.jaką osobę znasz na prawdę z tego bloga?
Żodnom .-. 
6.Czy masz death note?
Niet 
7.Kogo byś wpisałą do death note?
Luka ! Niech zdycha ! -.- 


5 komentarzy:

  1. POWTARZAM NIE JEJ WINA ! ;_; jeżeli jeszcze ktoś tak napisze to naprawde nie wróce ;_; a miałem zamiar ;__; przeze mnie nikt jej nie lubi ;-; źle to odebraliście ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wszystko rozumiem :). Przepraszam za ten komentarz, który wcześniej napisałem :(

      Usuń
    2. nie masz za co przepraszać każdy może coś źle zrozumieć zwłaszcza przez to jak ja sklejam zdania xD tragedia ;_;

      Usuń
  2. Ułatwie ci zadania ;-;
    *idzie skoczyć z mostu*

    OdpowiedzUsuń