12 sierpnia, 2015

Mangle się nudzi...

To nie jest śmieszne...to jest straszne O.O

A co jeśli Mangle siedziała wam pod łóżkiem gdy byliście mali ? O.O
A co jeśli to jej cień widziałeś gdy gwałtownie budziłeś/aś się o północy?
Teraz Mangle sie przyznała xD

Podsumowując- tak, odbija mi xP 

Jednak żeby ten post nie był taki krótki macie kilka super filmików :3

Hahahaha xd Foxy i Chica rozwalają system xD


"Chce tylko położyć łapy na jego słodkich,soczystych...bateriach" xD


"Dam mu buziaka prosto w usta" xD 


Wypijemy herbatkę z Freddym, a potem wypier**laj !" xD

 
xD

Pozdrawiam :3
Mangle




4 komentarze:

  1. Ja się zastanawiałem! OuO
    Już wiem kogo kopnąłem jak wstawałem! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i to jest:
      "Chce tylko położyć łapy na jego słodkich,soczystych, podwójnych bateriach" xD

      Usuń
  2. Ooo! Ty też oglądasz Zajcu37 ! OuO

    OdpowiedzUsuń