17 sierpnia, 2015

Q&A do Mike'a

No dobra...zaczynamy!:

Od: Toshiko PL
1. Jak masz na imię?
    Zuzia
2. Gdybyś był wydawcą FNaF'a, zrobiłbyś/zrobiłabyś 5 część?
   Tak
3. Ulubiony sport ^^
    Może nie sport ale... rolki!
4. Lubisz placki? XD
   Tak OuO
5. Grasz w .. gry?
     Tak
6. Dokończ zdanie: Mam fioła na punkcie...
   Mam fioła na punkcie nyanka^^
7. Jak myślisz, czy woda gazowana jest niezdrowa?
    Nje?
8. Spotkałeś/aś się z kimś z Facebooka lub innego portalu społecznościowego?
     Nje
9. Wilkołak czy animag? (Dla fanów HP - Harry Potter)
   Animag
10. Lubisz spać? :"D
      Tak

Od:Toy Bonnie
1. Ulubiony animatronik?
    Foxy OuO
2. Lubisz Syrop Malinowy? OuO
     Tak
3. Lubisz mnie
    Nie znam cie
4. Czy usłyszałaś kiedyś jak Chica mówi Pizza?
    Tak
5. Jak myślisz, ile będzie pytań?
     Z 20
6. Ulubiona cześć FNaF'a?
     Trójeczka OuO
7. Grasz w ANGRY BIRDS? OUO
     Kiedyś grałam
8. Jadłaś kiedyś chleb z chlebem?
     Tak OuO
9. Jadłaś kiedyś Chipsy i Czekoladełę? (Polecam, jest pyszne!)
     Obydwa jadłam ale nie w połączeniu
10. Jeremy czy Mike?
        No weź... Jeremy to mój narzeczony! Będziemy nawet mieli dziecko OuO
Pozdro z podłogi xD
~Mike

8 komentarzy: