16 sierpnia, 2015

Goldie w świecie pytań

Witam, tu Goldie i dziś odpowiadam na pytania od Springtrapa oraz Mangle ;) No więc zaczynamy!

Najpierw od Springtrapa:
1. Jesz czasem serek Almette?
Czasem, ale rzadko.
2. Grałeś/aś kiedykolwiek w Goat/Cow Evolution? x3
Kiedyś na twoim telefonie XD
3. Co byś zrobił/a, gdybym przyszła do ciebie do domu i powiedziała, że jestem agentem FBI i mam rozkaz cię aresztować? ;)
Oblałabym cię Tymbarkiem -.-
4. Twoja ulu pora dnia?
Południe.
5. Której części FNAF'a boisz się najbardziej i WHY?
Czwórki, ponieważ ma najlepsze animacje i najstraszniejsze animatroniki.
6. Znasz osobiście (w realnym życiu) kogoś z tego bloga?
Ciebie (Springtrapa) :)
7. Zgadnij, co jadłam pisząc tego posta :)
Hmm...lody czekoladowe?
8. Na jaką stronę internetową najczęściej wchodzisz?
Na  
9. Twoje motto?
"Kochaj, ciesz się i żyj".
10. Gdybyś był/a mordercą, kogo byś zabił/a i czym?
Ciebie Tymbarkiem XD

Teraz od Mangle:
1. Jak macie na imię ?
Wiki.
2. Ile macie lat ?
Za miesiąc kończę 14.
3. Macie jakieś zwierzę ?
Chomika Fistaszka i papugę Mariolę.
4. Wojeudzctwo ?
Pomorskie :>
5. Jak spędziliście te wakacje ?
W domciu na rysowaniu animatroników XD
6. Dlaczego akurat ten animatronik ?
Ponieważ bardzo go lubię, a zresztą oboje jesteśmy szybcy i wkurzający XD
7. Ulubiony celebryta ?
SCOTT CAWTHON! XDDD 
8. Ulubiona celebrytka ?
Lubię Katy Perry :)
9. Jak zaczeła się wasza przygoda z FNAF'em ?
Oglądałam sobie Jutuby i zobaczyłam przy jednym z filmików ikonę: "JAK ZROBIĆ FIVE NIGHTS AT FREDDY'S NIE STRASZNE". Kliknęłam to i zobaczyłam właśnie tę grę. 
10. Który z animatroników jest najstraszniejszy ?
Golden Freddy.

No dobra, a na koniec pytania dla wszystkich autorów tego bloga. Mam nadzieję, że odpowiecie mi na nie w swoich następnych postach.
1. Jak masz na imię?
2. Jesteś w podstawówce, gimnazjum czy liceum?
3. Twoje ulubione zwierzę?
4. Mieszkasz w domu jednorodzinnym czy w mieszkaniu?
5. Twoje ulubione zajęcie w wolnym czasie?
6. Jakim animatronikiem chciałbyś/chciałabyś być w realu, gdybyś mógł/mogła wybierać? Weź pod uwagę nie tylko wygląd!
7. Ulubiony film?
8. Jeśli wyjdzie film o FNAF'ie, czy pójdziesz na niego do kina?
9. Gdybyś mógł/mogła zmienić jedną rzecz we FNAF'ie, co by to było?
10. Gdybyś miał/miała spotkać się w realu z jedną osobą z tego bloga, która by to była?

No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że ktokolwiek odpowie na moje pytania...

~Złotek, który ma dość pytań na najbliższy miesiąc XD
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz