18 sierpnia, 2015

LBA : Odp. Foxa od Manguli

nie przedłużając oto odpowiedzi xd

1. Jak macie na imię ?
Dawid

2. Ile macie lat ?
eee to ten 16  ( O KU@#@ ALE STARY XD )

3. Macie jakieś zwierzę ?
Psa, rodźinke 3 świnek morskich i rybki xD

4. Wojeudzctwo ?
Dolnyśląsk

5. Jak spędziliście te wakacje ?
Jak zwykle ich nie było ;_; w domu ;____;

6. Dlaczego akurat ten animatronik ?
Bo lubie biegać po korytarzach pykać do drzwi no i straszyć ludzi xD A I NAJWAŻNIEJSZE
JESTEM ZBOCZONY ZUPEŁNIE JAK FOXY XD


7. Ulubiony celebryta ? 
brak nie przepadam za nimi xd

8. Ulubiona celebrytka ?
również brak xD

9. Jak zaczeła się wasza przygoda z FNAF'em ?
Zobaczyłem go miesiąc przed premierą na steam popatrzyłem a ze względu że lubie horrory to pomyślaem że może być fajne no i tak z nim zostałem do teraz OuO

10. Który z animatroników jest najstraszniejszy ?
wg mnie najbardziej marionetka ale to nie animatron ;_; jak bym miał wybrać animatrona to .. Springtrap ? jakoś on najbardziej mnie przerażał.

No i to chyba wszystko xD 
PAPATKI :D

~Foxeł

6 komentarzy: