13 sierpnia, 2015

Czy Purple Guy jest ojcem dziecka z Fnafa 4? + anegdota z harcerzowa^^

Hej z tej strony Mike, ogłaszam Swój oficjalny powrót z harcerskiego obozu. Mam Dzisiaj był dosc nietypowy dla Temat. * Famfary * CZY Purple Guy jest ojcem Dziecka z FnaFa4 !. NA Początku zapoznam się z Pewna animacja Break My Mind. Od Niej zaczęło moje drążenie tematu.
Fioletowy wiatrak
Robot Który wygląda fioletowy Jak Fioletowy Guy z minigierek.
Fioletowy zabawkowy telefon.
Kolejny argument:
Facet mógł zamordować dzieci Które wrzuciły jego syna do Freadbear'a.  Co może świadczyć o tym, że Purple Guy zabija dzieci z zemsty. A więc podałam wszystkie argumenty, wychodzi na to że:
Fioletowy Guy jest ojcem dziecka z FnaF4. A dzieci zabija z zemsty za zabicie syna. A teraz czas na anegdotę z obozu harcerskiego:
Ja mój kolega i reszta obozu czekamy na łódkę. Zaczyna przepływać ławica ryb, gapimy się na nią z kolegą
*5 minut później*
Kolega: ta ławica nadal nie przepłynęła, ryby nas trolują *śpiewa trolololo*
Ja: *facepalm.*
Pozdrawiam
~Mike


2 komentarze:

  1. Z czego ten w masce Fox to jego brat

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sądzę, że tak ale czy z zemsty? Skoro Vincent Afton (czyli fioletowy) zginął w 3 części w Springtrapie. On nie mógł tak po prostu wyjść z niego. Chyba, że gry nie są chronologiczne. :-/

    OdpowiedzUsuń