03 sierpnia, 2015

LBA- Foxy

Ehh xD następne LBA XD dużo tego xD



1. Lubisz alpaki?
UWIELBIAM OuO

2. Grasz w gry? OuO
Chyba jak każdy xD

3.  Freddy przychodzi do domu w nocy, a nie masz prądu. To po twojej prawej jest twoją bronią. Co to jest?
ASG XD dla nie wtajemniczonych (AirSoftGun) Replika Broni  xD

4. O której godzinie zasypiasz?
Przeważnie o 4 rano XD

5. Czy w nocy masz wrażenie, że zaraz Ci coś wyskoczy na morde?
Zawsze ;_;

6. Czy spotkałeś/aś się kiedyś z kimś, kogo paznałeś/aś w internecie?
Tak kilka razy się zdarzyło ale całkowitym przypadkiem XD

7. Nawiedzam Cię w koszarach (snach)?
Ty nie siostrzyczko xD ale Chica tak ;_; WON Z DROBIEM !

8. Wklej to co ostatnio skopiowałeś/aś ;3 (Ale nie moje pytania do LBA)
*Myśli co ostatnio skopiowiał ;_;*
to było chyba to ;_; 
Skopiowałem to na skype pamiętam xD grałem sobie a tu taki suprise xD
9. Najgłupszy/najlepszy cytat według ciebie?
Najgłupszy : Tydzień jest za sierpień XD - Venus - 2015
Najlepszy : Najlepszym się nie rodzisz, Najlepszym się stajesz

10. Ulubiona broń? ;3
Ciężkie karabiny XD MUĆKI ! XD

11. Dlaczego ja i Tucim to jedna osoba? (Pozdrowienia dla tych co wiedzą, jeżeli nie wiesz, wymyśl coś kreatywnego xD)
Ja do tego doprowadziłem xD ale powiem :  Było to w Apeture Sience. Próbowałem wgrać tetrisa do twojego systemu Venus XD ale jestem debilem i połączyłem was zaszyfrowanymi plikami XD no i jesteście jedną osobą xD wasze pliki się wymieniają na wzajem xD Razem czujecie bul i inne takie XD

Miałem mały problem z najgłupszym cytatem xD ale przypomniałem sobie jak Venus przerobiła mój tekst xD no i jest xDD


POZDRÓWCIE MAME ! XD

~Foxy

9 komentarzy:

  1. Foxy zobacz co jest na Skotgejmsach

    OdpowiedzUsuń
  2. Foxy zobacz co jest na Skotgejmsach

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Lama zsierścią lub futrem XD nie pamiętam :)
      ~Foxy

      Usuń
  4. Pazdrowiłam mame.I mówi że nie pozdrawia was i że da mi szlaban na neta ;-; Tak to jest jak się słucha lisa!(wole lamorożce :3)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie xD czemu szlaban ? XD za pozdrowienia ? powinna sie chyba cieszyć xD

      ~Foxy

      Usuń
    2. Ale ona to taka nerwuska...

      Usuń