15 sierpnia, 2015

Q&A Od Mangle-dla Mangle

Hey !
Podstanowiłam, że zrobię małe Q&A.
Ja zadaje pytania do osób które są na blogu (i oni mają odpowiedzieć mi w swoim poście !) a wy zadajecie pytania dla mnie w komentarzach (zadawajcie dużo ! Jedna osoba minimum 3 pytania) :3 Proste ? Chyba tak :) To 3, 2, 1... START !

Pytania do animatroników z bloga:
1. Jak macie na imię ?
2. Ile macie lat ?
3. Macie jakieś zwierzę ?
4. Wojeudzctwo ?
5. Jak spędziliście te wakacje ?
6. Dlaczego akurat ten animatronik ?
7. Ulubiony celebryta ?
8. Ulubiona celebrytka ?
9. Jak zaczeła się wasza przygoda z FNAF'em ?
10. Który z animatroników jest najstraszniejszy ?

Czekam na odpowiedzi do poniedziałku (17. Sierpnia 2015) ! Jak ktoś nie napisze, wstawia swoje zdjęcie na bloga !
Pozdrawiam :)
Mangle na telefonie

8 komentarzy:

  1. Wolę wstawić moje zdjęcie.. JESTEM LEŃ.
    ~ Vinc wrócił z wakacji i jest leń xD

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim poście LBA Springtrap są pytania do autorów bloga, możesz przeczytać i odpowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz do mnie czy do Mangle? xD
      ~ niekumaty Vinc po wakacjach się chillout'uje

      Usuń
    2. Spoko ;) ~Mangle pozdrawia wielmożnych :3

      Usuń
    3. Mangielu pokaże przez ciebie ryjca idiotko
      ~MAJKI

      Usuń
  3. Mangiel ile masz lat? xD
    ~Gościu, który ma wypaćkaną klaiaturę kogle-Manglem.

    OdpowiedzUsuń