15 sierpnia, 2015

Odpowiedzi Springtrapa na pytania od Mangle

Hej, tu Spring i teraz odpowiadam na pytania Mungla XD Dobra, jadziem!

1. Jak macie na imię ?
Zuzanna XD Ale mówią na mnie Zuza, Zuzi lub Zozol ;)

2. Ile macie lat ?
13 ;)

3. Macie jakieś zwierzę ?
Pieseła imieniem Mika ;3
4. Wojeudzctwo ?
Pomorskie.
5. Jak spędziliście te wakacje ?
Normalnie, po polsku byłam na obozie ;)
6. Dlaczego akurat ten animatronik ?
Bo kooocham Springiego oraz króliki <333
7. Ulubiony celebryta ? 
Brak.
8. Ulubiona celebrytka ?
Brak.
9. Jak zaczeła się wasza przygoda z FNAF'em ?
Koledzy mi pokazali. Na początku się bałam, gdyż jestem pizdą na punkcie horrorów ale potem się od niego uzależniłam. Moim pierwszym ulubieńcem była Chica.
10. Który z animatroników jest najstraszniejszy ?
BB :O

No i to by było na tyle ;) Narciaaa!
#Springo


4 komentarze: