12 sierpnia, 2015

FOXEŁ CHCE GRAĆ W GRY !!!

jak w temacie xD mam głupie pomysły i nie mam co robić to mogę nagrać Grę XD
jeżeli chcecie oczywiście xD
Oto spis gier które mam nadzieje dam rade nagrać xD WOODEN PC XD (niestety ;_;)

Sims 4
Simcity 5
Factorio
Five Night's at Freddy ( nie obiecuje że zagram niestety ;_; )
Basement
Five Night's at Fuckboys
Ritch zone Defence
Monopoly ( TAK MAM NA KOMPIE XD )
Splinter Cell Teoria Chaosu
Warzone 2100
RONIN

to chyba wszystko :) CHYBA
Dałbym jeszcze Tomb Raider 2013 lub Sains row 3
Ale komp sie popsuł troche i już nie wyrabia na nich  ;_;
JESZCZE PEŁNOOO GIER JEST XD ale w te jakoś mam ochotę pograć xD

Więcej czasu nie zajmuje :)
Jeżeli ktoś chce może wbić na Ts3 na serwer mojego kumpla :)
oto IP : overwolf-989qr.typefrag.com

Praktycznie tylko my tam siedzimy xD więc ktoś nowy będzie bardzo mile widziany !
Jesteśmy tam całymi dniami jakby co :)

OSTATNIE PYTANIE DO WAS ! CZY MAM NAGRAĆ Z KAMERKĄ :)

ZAPRASZAM i POZDRAWIAM !


~Foxy

EDIT :  STRONA PRZENIESIONA NA NOWY ADRES ! OTO ON
http://fnafmojehobby.blogspot.com/p/foxe-chce-grac-w-gry.html


18 komentarzy:

  1. Foxeł fajnie, że grasz w gry (Ja pitole, kto nie gra?!). Nagraj FNaF 1, bo Wg. mnie on ma najbardziej FNaF'owy klimat. Odnośnie kamerki: Twoja kamerka - Twoje zasady.
    Już wbijam na tego TS'a. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze OuO jak by co to siedze w publiczny :)

      Usuń
    2. a jeżeli nikogo nie widzisz to normalne :) wejdź poprostu w publiczny :) jest wyłączona widoczność innych użytkowników :) aktualnie siedzę w VIP

      ~Foxeł

      Usuń
  2. Tylko jeszcze byś napisał jak się tam nazywasz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki jak wszędzie xD ( O NIE POWIEDZIAŁEM NAZWE STEAM I INNYCH OnO )

      Timon225

      ~Foxy

      Usuń
  3. Sorry, że mnie wywala (Wina komputera) i nic nie mówię (wina mikrofonu) postaram się to naprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Splinter Cell Teoria Chaosu nagraj plose

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. bede musiał pobierać xD simcity jak i origin xD o kufa ;_; sims 4 też na origin mam xDD to sie napobieram xD oczekujcie takowego gameplay'a dziś w nocy xD jakoś 2 - 4 w nocy OuO

      Usuń
  6. a masz cs go lub garrys moda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ale nie będę grał w cs'a bo mi sie znudził po 200 godzinach gry :) a garrys mod na tym lapku nie wyrabia komp aktualnie spalony XD

      Usuń
  7. A Five Night's at Candy's uciągniesz? OuO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może. Niewiem spróbuje i zobacze jak wyjdzie jak sie uda to bedzie jeszcze dzis w nocy nagrane i wrzócone :)

      ~Foxy

      Usuń