21 sierpnia, 2015

FMH? To nie dla mnie ...

Hi.
Tutaj Bonnie zwany również Luke jak już za pewne większość zauważyła ....
Dzisiaj chciałabym odnieść się do pewnej sprawy - a dokładniej kilku spraw. Tak więc jeżeli komuś chce się słuchać, to rozsiądźcie się wygodnie i posłuchajcie mało wiedzącej o życiu jedenastolatki ....

******
Zaczynają od pierwszego chciałabym powiedzieć że, nie dla mnie jest już ten blog. W skrócie - Odchodzę. Dlaczego, spytacie? Nie, nie chodzi tutaj o ten cały dramat z Foxym tylko ... no cóż ... - Fnaf moje Hobby bez Fnaf`a? Niezbyt ... A nie dla mnie jest wrzucanie jakiś głupich rysuneczków z ... już nawet nie chce myśleć  z czym. Dlatego postanowiłam po prostu się wycofać w kąt i dać innym wolne miejsce.

******
Przepraszam wszystkich uraziłam, własną sobą i szczerym zdaniem. Ale tak to już jest kiedy mnie ponosi - wtedy mówię wszystko co mi ślina na język przyniesie nawet nie zdając sobie sprawy że zadaje tyle bólu osobie do której mówię. I dlatego mówię teraz do ciebie Foxy - naprawdę nie bierz sobie do serca pustych słów niewyuczonej, małolacie bo to do niczego dobrego nie prowadzi. Przecież widzisz jak wszyscy mnie traktują - niech zginę. Zginę odchodząc z tego bloga. Tak naprawdę bardzo cenię w sobie znajomość z tobą Fox i nie miałam pod żadnym pozorem ciebie obrazić. 
Dlatego
Przepraszam.

******
To już tyle co mam do powiedzenia. Lepiej żebym więcej nie mówiła, bo jeszcze coś głupiego powiem .... 
Ślę serdeczne pozdrowienia dla Katriny zapewne dlatego ponieważ znam cię o wiele dłużej niż całą ekipę XD
No i dla Foxa i dla kochanego Vincenicka który tak bardzo chciał moje dupsko ;-; 
Miło było
Bye!
~ Bonnie

4 komentarze:

  1. Luk mówiłem ... Nie masz za co przepraszać ;_; Ja poprostu mam tego wszystkiego dość... Nawet Goldie w jakiś sposób sobą uraziłem a tego sobie nie wybacze ;_; dlatego ... mam nadzieję że już mnie nie będzie ... Znikam tak jakby ... Na zawsze ;_; Przepraszam was wszystkich ale tak bedzie lepiej ;_; już nikogo nie urażę... papa. i żegnajcie ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem cię ^^ Spoczywaj w pokoju XD Może się kiedyś jeszcze spotkamy ;3 W końcu Internet jest mały co nie? ;)

      Usuń
  2. Luke zstań, mam zamiar ogarnąć tą hałastrę, żeby ruszyli dupsko do FnaF'a. Proszę
    ~Mike

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co ja mam robić na blogu o Fnafie bez fnafa? :c

      Usuń