03 sierpnia, 2015

Kunic Fnafa ;_;

Tak jak w temacie to koniec fnafa ostatni teaser został wydani jakiś czas temu xD dziękuję :
      ( N.Foxy_The_Biter_of_87 )
Za informację :)

Więc tak oto teaser, ja sam nie zauważyłem żadnych sekretów więc to raczej koniec ;___;
Ukazuje on wszystkie animatrony jakie można było spotkać w Fnafie.
Nie będę więcej czasu zajmować więc oto i ten teaser.


Nazwa zdjęcia to : thankyou.jpg
co oznacza ewidentny koniec fnafa ;___;
AJ NID MOR FNAF STORY

Trzeba teraz czekać na DLC w listopadzie.
Pisze to na szybko xD więc za dużo niema takie tylko info dotyczące tego oto teaser'a
tam widać endoszkielet xD *Spostrzegawczy Foxy*

POZDRÓWCIE MAME ! XD

~Foxy

4 komentarze:

  1. Foxy wysłałam ci maila. Przeczytałeś? XDD
    Ja cię nie ugotuje. Szybciej słońce xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak widziałem xD pośmiałem sie troche xD

      ~Foxy

      Usuń
  2. Co ty masz z tym pozdrawianiem mam?
    Szkoda, że to już koniec fnafa :(

    OdpowiedzUsuń