21 sierpnia, 2015

Dla Foxa

Foxy! Dlaczego odszedłeś? Nawet nie wiesz, jak bardzo nas tym wszystkich zasmuciłeś! My chcemy, abyś wrócił! Bo bez ciebie ten blog już po prostu nie istnieje...
Sory, że tak krótko, ale nie mogę...

A teraz od Złotego Niedźwiedzia, która właśnie u mnie wczoraj nocowała i razem przeczytałyśmy post o twoim odejściu, dlatego pozwoliłam jej napisać z mego konta, aby nie musiała się logować na swoje, bo to strata czasu:

Tak sobie myślę...ten blog umiera. Springtrap dużo mi opowiadała o tym blogu, zanim tu dołączyłam. Ale teraz...ja widzę że to się zwyczajnie kończy. Odeszli Phone Guy, N. Foxy, teraz też ty, Foxy...to nie ma sensu! To ty, Foxy, zebrałeś nas, autorów, wszystkich razem! To ty założyłeś tego bloga, a to najważniejsze. Bez ciebie to nie będzie to samo. To już nie jest FNAF moje hobby...

FOXY, WRÓĆ!!!

Springtrap i Golden

7 komentarzy:

  1. N.Foxy i PHG zostali wyrzóceni z bloga przez wyzwiska kierowane do mnie ;_; dlatego też miałem doła. Nie wiedziałem że beda to tego zdolni, ale jednak się myliłem. Zakończyłem z nimi znajomość i niemam zamiaru już z nimi rozmawiać a tym bardziej widzieć ich nicki mam ich po prostu dość. jak wiadomo odszedłem dlatego bo sie zmieniłem ;_; i to bardzo... i .... jeszcze kilka innych problemów sie na mnie zawaliło ;_; przepraszam ze przeze mnie i wy jesteście smutni ;_; postaram sie to naprawić. a tak wgl to co we mnie jest że bezemnie ten blog umrze ? nie rozumiem zbytnio ... jestem tylko zwykłym szarym człowiekiem który lubi pisać posty. ale sie rozpisałem ;_; no ale mam nadzieje że wszystko wytłumaczyłem. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez ciebie ten blog umrze, bo to ty go założyłeś!
      #Smutny Springtrap

      Usuń
    2. Złotek ma rację.
      ~ Vincenteł pocieszacz c": (słuchacz Nightcore'ów :3)

      Usuń
  2. LUKE NADAL DORWĘ SIĘ DO TW DUPSKA!
    ~ Nadal wkurwiony Vinc

    OdpowiedzUsuń