22 sierpnia, 2015

Springtrap bieże się w garść

Hej, tu Springu. Ponieważ Majki kazał nam napisać długi post o FNAF'ie, więc napisałam coś. A jest to...
*bumbumbumbumbum*

Teorieła dotycząca FNAF'a 5!
(Nie, nie pomyliłam się z liczbą 5.)

No to jadym.

Jak już pisała nasza Złota, najprawdopodobniej wyjdzie FNAF 5. Przypomnę: dowodem na to jest liczba 5 nad głową N. Freddy'ego. Po dłuższych rozmyślaniach uznałam, że jest to słuszna teoria. Dlatego chciałam wam zdradzić moją teorię na temat tego, o czym może być FNAF 5. No więc uważam, że będzie się to działo nigdzie indziej jak w jakiejś nowej restauracji, lub też w Fredbear's Family Diner. Jeśli chodzi o animatrony...uważam, że będą tam WSZYSTKIE ANIMATRONIKI z teasera "Thank you" oraz oczywiście Szadoły. Będzie to kolejny wielki finał.
Sory, że tak krótko, ale nie wypiłam dziś rano kawy, więc wena moja wynosi 0,1. JAK DOSTANĘ LATTE TO WYPOCĘ COŚ JESZCZE XDD
#Springtrap

5 komentarzy:

  1. No w końcu się ogarnęliście xD (przynajmniej część z was ._.)
    ~Mike

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogę prosić o dowód? ^^ (chodzi mi o zdjęcie z podkreślono 5 :3)

    OdpowiedzUsuń
  3. Luke jest tam 5 ale słabo widoczna a i na treaserze jak się podświetli szukajcie pytajnika

    OdpowiedzUsuń
  4. Springi, moja teoria jest taka, że to będzie fnaf 2 tylko że z Odnowionymi Oldami.

    Toy'ów jeszcze nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. SORRY ŻE TUTAJ SPRINGI ALE MAM INFO DO MAJKA XD
    ok mike, mam szlaban i niestety nie bd mogła pisać do 1 września .-.
    Nie wyrzucaj mnie z bloga jakby coś XD
    ~ vinc ze szlabanem

    OdpowiedzUsuń