19 sierpnia, 2015

Cd Q&A ~Mangle z Lucky'm


A więc, macie odpowiedzi :D :P ps. Jestem na tel, więc będzie byków od cholery !

1. Jak masz na imię?
Julia :3
2. Jesteś w podstawówce, gimnazjum czy liceum?
dokładnie 2 Gimba (;-;)
3. Twoje ulubione zwierzę?
Nie mam, lubię wszystkie kotowate, psowate i konie :3  Posiadam dwa koty: Fryge i Janne (czyt. Dżanne) oraz psa Owczarka Szkockiego - Lucky'ego (czyt. Lakiego)
4. Mieszkasz w domu jednorodzinnym czy w mieszkaniu?
Jednorodzinnym
5. Twoje ulubione zajęcie w wolnym czasie?
Szkolenie psów i granie na kompie
6. Jakim animatronikiem chciałbyś/chciałabyś być w realu, gdybyś mógł/mogła wybierać? Weź pod uwagę nie tylko wygląd !
Mangle, poniewież ja też przeżyłam "rozbiory" :/ też najpierw byłyśmy piękne,miłe itp a potem diabły z piekła !
7. Ulubiony film?
Nie powiem, bo jest ich mega dużo :P
8. Jeśli wyjdzie film o FNAF'ie, czy pójdziesz na niego do kina?
Do kina- nie, ale pewnie na CDA będzie :P
9. Gdybyś mógł/mogła zmienić jedną rzecz we FNAF'ie, co by to było?
Em... Bardziej wyjaśniona fabuła xD
10. Gdybyś miał/miała spotkać się w realu z jedną osobą z tego bloga, która by to była?
Wszyscy :D (Tuliiiiimyyyyyy!) ale chyba najchętniej Mike'a albo Foxeła ;P nie mogę się zdecydować xD
11. Mam 14 lat :3

Nie, nie wstawie zdjęcia xD Internety by mnie porzarły ;-;

~Mangle
A tu macie mój rysunek "Jak by wyglądał Lucky jako animatronik"


1 komentarz:

  1. pytanga ode mnie
    1. Czy lubisz swoje imie?
    2.Czy oglądasz/oglądałaś kiedyś anime? Jak tak to jakie? OuO
    3.Nutella czy Dżem?
    4.Jakie imię ci się podoba?
    5.jaką osobę znasz na prawdę z tego bloga?
    6.Czy masz death note?
    7.Kogo byś wpisałą do death note?
    Tyle bo nie chcę cię męczyć.Pa

    OdpowiedzUsuń