19 sierpnia, 2015

Foxeł ponownie zabija

Tym razem w mundurze xD i bez oksów ;_; nie potrzebuje już OuO


PONOWNIE ZABIJAM NOWYCH CZYTELNIKÓW OuO


A Tucim i Venus maja ostatni dzień aby coś wrzucić
jak nie to żegnam.
Okrutny ja.


Edit :

I niechce mi się już być ;_; moje życie jak zwykle sie zjebało więc będę miał przewę nie wiem do kiedy ;_; MOŻĘ sie coś poprawi ale nie wiem ;_;
Może od czasu do czasu wrzóce rysunek ;( smutny rysunek ;(

Now Repent ' Cause It's All Over Just Let Me Die


~Foxy

17 komentarzy:

  1. Pierwsza skomentowałam! OuO
    ~ Vinc i nasze perypetie na Fnaf'owate rysunki xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Foxy zabija na kilometr. Oh tak, jesteś okrutny, czcigodny panie!
    ~ Podwładna Foxowi, Katrina

    OdpowiedzUsuń
  3. Chociaż matryca się zachowała w dobrym stanie xD

    ~CC z FR

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurna ka
    Komputer mi wybuchł xd. Nie ma co się wstydzić.
    Ja harcerzem jestem i prawie codziennie w mundurze. (W którym wyglądam jak ostatni debil)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja strzelec ( były ) a mundur ubrałem bo lepiej wyglądam w nim niż bez niego ;_;
      Now Repent ' Cause It's All Over Just Let Me Die

      ~Foxeł prawdopodobnie ostatni raz ;_; bynajmniej narazie ;_;

      Usuń
    2. Spokojnie Foxeł na pewno się coś poprawi :)
      (mi się z***ały całe wakacje -.-)
      ~ Bonnie Optymista

      Usuń
    3. Tobie też? No to pjona za zje*ane wakacje! ^^

      Usuń
    4. Foxy znowu robisz spinę? Jeju, wyrzucili cię ze Skajpaja i od razu zło ;__; Trza nie było ludzi obrażać ;-;
      ~ Zuy Chamski Niedobry Bez Współczucia Lukeł
      PS. Czy tylko mi się wydaje że równie dobrze stwierdzenie z portala "Władza zmienia roboty" brzmiało by "Sława zmienia Foxiego"? ;//

      Usuń
    5. nie wyrzócili mnie ;_; sam wyszedłem bo mam dosć tucima i Venus ;_; I żadna sława ;-; ja sie o to nie prosiłem ja po prostu taki jestem ;_;

      Usuń
    6. Nie dziwię się ze masz mnie dosyć.

      Usuń
  5. Fox wejdź na FR a ci poprawimy humor na Chacie. Różne zbocznoe rzeczy gwarantowane ^^ (hello)
    ~ Vinceł z hondą zrobioną z tosta OuO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy były nie zboczone? Nie przypominam sobie...

      Usuń