31 lipca, 2015

Teoria FNAF 4 + KONKURS

Hej, tu znowu Springtrap i dziś przedstawię wam moją teorię na temat FNAF'a 4. Mimo, że ta gra jest w huj straszna, to odważnie obejrzałam filmiki Mandzia i Elevena o niej, więc znam wszystkie potwory, noce i minigry.
Ale koniec pidolenia, moja teoria.
Podstawowa sprawa. Głównym bohaterem minigierek z FNAF'a 4 jest dzieciak. Dzieciak, którego prześladuje jego starszy brat. Zamyka go w pokoju, a gdy już pozwala mu wyjść, kryje się i go straszy. Tyle wiemy. Ale pragnę zwrócić waszą uwagę na jeszcze jeden fakt. Gdy w...bodajże drugiej minigierce dzieciak krąży po domu w poszukiwaniu brata, wchodzi do pewnego pokoju...znajduje się w nim kilka rzeczy, ale najważniejszą z nich jest...różowe łóżko. Różowe łóżko i zniszczona zabawka Mangle obok niego. Mój wniosek? Dzieciak z tych minigierek ma oprócz starszego brata również...siostrę. Tak, dokładnie, siostrę. Nie wiemy o niej nic. Nie wiemy także, jaką rolę miałaby odegrać w całej tej historii. Odłóżmy ją więc na bok.
Teraz sprawa The Bite Of '87. Datę pozostawiam nietkniętą. Przedtem większość osób osądzała Foxy'ego lub Mangle o bycie jego sprawcą. Ale te teorie legły w gruzach. Przestańcie potępiać Foxy'ego i Mangle, gdyż sprawcą tego ugryzienia jest niezaprzeczalnie Fredbear...czy też Golden Freddy.
No właśnie! Teraz przejdźmy do tych dwóch postaci.
Pewnie dużo z was myśli, że Fredbear oraz Golden Freddy są tą samą postacią. Ale to nieprawda. Dowód? Golden Freddy ma muszkę oraz kapelusz granatowe, a Fredbear różowe! Kim w takim razie jest Golden Freddy? Nie wiem. Podejrzewam, że po niemal pewnym zlikwidowaniu Fredbear'a (stanowił niebezpieczeństwo dla dzieci), stworzono na jego miejsce Golden Freddy'ego, lecz twórcy jego nie mogli znaleźć różowej muszki oraz kapelusza, zastąpili je więc granatowymi.
Teraz kolejna sprawa: Plushtrap. Jest on małą wersją Springtrapa. Lecz skąd wziął się w domu dziecka? Koszmar? Moim zdaniem to nie to. W jednej z minigierek nasz główny bohater spotyka kilkoro dzieci. A pierwszym z nich jest...dziewczynka z zabawkowym Springtrapem w ręce! Mówi ona: "Gdzie jest twoja pluszowa zabawka? Moja nazywa się Spring Bonnie". Podejrzewam, że tych dwoje dzieci łączy coś więcej (BEZ SKOJARZEŃ). Podejrzewam, że owa dziewczynka jest najlepszą przyjaciółką naszego dzieciaka i była nią już przed ich spotkaniem w minigrze (tylko ona nie drwi z tego, że nasz główny bohater ciągle płacze). Zaprosił on ją więc do domu. Przyniosła ze sobą ukochanego pluszowego Spring Bonniego. Jak mówiła, umie on gryźć. Posadziła go na czas zabawy na krześle i zapomniała wziąć. W nocy ten właśnie Spring Bonnie (czyli Plushtrap) ożył, chciał się wydostać, więc próbował zaatakować przyjaciela swojej właścicielki. I na tym zakończmy sprawę Plushtrapa.
I ostatnia, najważniejsza sprawa: kim jest nasz główny bohater? Kim jest dziecko, którym gramy zarówno podczas nocy, jak i w minigrach? Odpowiedź jest prosta: to Marionetka. W ostatniej z minigier mały Fredbear pociesza naszego dzieciaka. Mówi mu: "Ciągle tu jestem. Jesteśmy nadal twoimi przyjaciółmi. Czy jeszcze w to wierzysz?" A potem obiecuje: "Poskładam cię z powrotem". Wzruszające, prawda? Podejrzewam, że mały Fredbear jakimś cudem MAAADŻIK zmienił płaczącego dzieciaka w Marionetkę (łzy i kolory ubrania!).

UFF! Jak mnie ręce bolą XD

A teraaaz...KONKURS!
Otóż piszę sobie prywatnie opowiadanie o FNAF'ie i wymyśliłam oraz postanowiłam do niego dodać nową postać: Golden Foxy'ego! Być może wrzucę to opowiadanie na bloga, ale mniejsza z tym. W każdym razie postanowiłam wymyślić wyjątkowe imię dla mojego Golden Foxy'ego (tak jak Golden Bonnie = Springtrap). Konkurs będzie polegał na napisaniu w komentarzu propozycji imienia dla Golden Foxy'ego oraz napisania kim mógłby być i jak powstać. Nagrodą będzie rysunek z dedykacją przedstawiający wybranego animatronika (lub dwa!).
Życzę powodzenia!
#Springtrap

11 komentarzy:

  1. Sauce (sus). Połączenie Foxiego i GF podczas jakiejś wielkiej wojny z ludźmi <3 Taki mały bunt (bardzo mały, rozpizgały całe miasto xD). Gdy te dwa animatroniki jeden z wyższej półki (bo to złoty GF hello?) oraz można powiedzieć plebs (xD) się dotknęły, powstał mały słodziak GOLDEN FOXY AAAAAA <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo realistyczne xD

      Usuń
    2. czy to ma jakiś związek ze mną ? XD CZEMU PLEPS !?
      Ale golden Foxy może być OuO

      ~Foxeł

      Usuń
  2. Seatrap (Sitrap) (Morska pułapka). Używany jako kostium zapasowy we Fredbear's Family Diner. Jeden z ważniejszych (jest złoty helouuuuuuu).

    OdpowiedzUsuń
  3. Springi (d) czy to ma jakiś związek ze mną ? (d) XD w sumie mogło by być xd

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
  4. na jednej stronie przeczytałam takie coś ,,moxy rządzi" to połączenie mangle i foxiego ;-; *jebs w klawaiature*

    OdpowiedzUsuń
  5. To moim zdaniem debilne co to ma być wiem ktoś ma pomysł ale FNaF niech zostanie nim przez takie głupoty! Co to ma być dzieci to nie jest do robienia innych historii jedna jest i niech tak zostanie!

    PS. Nie jesteście animatronikami jak ja bm napisała jestem np;Spring Trap, Foxy,itp. do by były komentarze typu; ej to ja jestem Foxy/Mangle itp.ale jak ja bym napisała Freddy np. to by nic się nie stało! Ale jak tak kochacie FNaF
    to trudno!
    Nie nie podpisze się, wystarczy że ja wiem kim jestem! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, czyli inne fanfici też masz gdzieś, że ktoś próbuje stworzyć coś nowego, robić paringi czy coś? Wiesz co, jak ci nie pasuje to co tutaj jest, nikt cię nie zmusza do tego ;) A po za tym Fanfici są do tworzenia nowych historii, jak to mogło inaczej wyglądać itp. W sumie nawet obrażasz osoby które bardzo lubią rysować na przykład Bonniego i Foxiego razem, bo to słodkie ale wiadomo że to nie naprawdę. Jest wiele artów które nie mówią prawdy, ale innym się podobają. Sory, 2/3 to odpowiada, bo ta 1/3 co została, ma wąty o to, że robią bzdury i wszystko co niezgodne z teorią. Tak więc jeśli ci się coś nie podoba, to grzecznie wypierdalaj z bloga jak nie chcesz go czytać ale krytykować ;)

      Usuń
    2. Szczerzę dziękuje za Pierwszy HEJT naprawdę OuO Co do podpisywania się jako animatrony. Tuchaj chodzi o anonimowość nikt z nas nie chce podawać swojego prawdziwego imienia lub nazwiska. Więc jesteśmy pod przykrywką imion animatronów :) A te historię są poto żeby stworzyć COŚ NOWEGO na podstawie Fnafa nie musi byc to zerżnięte z gry. Może byc tak że ktoś sobie zapożyczy tylko miejsce akcji lub postacie. A skoro tak bardzo ci sie to nie podoba to nikt nie zmusza cię do czytania :) czy w ogóle wchodzenia na ten blog ja go prowadzę dla przyjemności. Jeżeli coś ci tutaj nie odpowiada to prosze napisz mi o tym i nie bulwersuj się.
      PS : Naucz się zkładać zdania ;_; "wiem ktoś ma pomysł ale FNaF niech zostanie nim przez takie głupoty!" Tego nie skumałem puki nie przeczytałem z 4 razy ;___;
      Moglem czegoś zapomnieć napisać jak sobię przypomnę to napiszę w następnym komentarzu :) Pozdrawiam

      ~Foxy

      Usuń
    3. No widzisz. Bywa. a teraz idź się potnij, wyładuj swoją złość. (:
      ~Phone Guy

      Usuń