06 lipca, 2015

Majkowi padła wena, konkurs, i prolog nowego opka

Padła mi wena, cały prolog nowiutkiego opka wymyślony, więc czy to koniec I love you/ I hate you? Z mojej strony tak, ale wam ogłaszam konkurs na najładniejsze 2 kolejne rozdziały! Muszą zawierać wątki z Vincent'em, i Scott'em czas do 12 lipca. Najładniejsze wkleję na bloga, wysyłamy na email: suzi.pies123@gmail.com, tiaaa email sprzed dwóch lat. A więc zaczynamy opko pod tytułem:
He will come back
Po raz pierwszy pisane od strony animatrona posłuchajcie:
Po długim śnie obudziłem się, przetarłem oczy... i zauważyłem, że jestem w ciele animatrona, a no tak... to było jedyne wyjście żeby przeżyć, tak czy siak siedziałbuym w animatroniku. Po raz pierwszy czułem się taki ciężki, z biura szefa wychodziła właśnie bardzo szczęśliwa dziewczyna
-dostałam pracę! Dostałam pracę-zaczęła mówić do jakiegoś chłopaka. Chłopak wraz z nią wyszedł z pizzeri, szef za nimi, było dość późno 23:45 przed pizzerię przyszła nowa strażniczka, odpuszczę jej dzisiaj. Zostawię ją w spokoju w końcu to jej pierwsza noc, heh, na plakietce pisało Lilianna. Dziwne, ale ładne imię, szybko zamknęłem oczy, ponieważ popatrzała się na mnie, i się uśmiechnęła,
- a więc to ty jesteś główną atrakcją- powiedziała i poszła do biura. Zostałem sam, pamiętam, że pewien stróż zamurował tutaj notatnik, nie wiem po co, stróż ma teraz jakieś 42 lata, więc co szkodzi go poczytać, natychmiast poszłem szukać ruchomej cegiełki, szperałem przez wszystkie ściany, i w końcu znalazłem, notatnik Mike'a Schmidt'a. Mike kiedyś był moim przyjacielem, jak jeszcze żyłem, heh, to były fajne czasy, otworzyłem notatnik i zacząłem czytać, przyłapała mnie na tym Chica i się spytała
-a co ty tam czytasz?- powiedziała
-ja, ja nic takiego, hehe- odpowiedziałem uśmiechając się głupio.
-może to lepiej odłóż tam gdzie było- odpowiedziała i popatrzała się na notatnik.
-no dobra- warknęłem pod nosem i odłożyłem notatnik na swoje miejsce. Jedyne co przeczytałem dziś to opis wyglądu jakiejś dziewczyny. Jestem ciekaw kto to, zaciekawiony chciałem jeszcze raz zajrzeć do notatnika, ale towarzystwo Chic'i mi nie pozwalało. Dlatego też spokojnie siadłem w kącie, i zacząłem rozmyślać...
------------------------------------
Tak to był prolog, to będzie na 100% ciekawsze opko, jak myślicie, co to za dziewczynę opisał Mike? Najtmar Foxy powinien wiedzieć xD. Komentujcie, i mówcie czy seria zapowiada się ciekawie. Papatki
~Szmitsung- Mike

2 komentarze:

  1. Konkurs? Nie wiem czy się nada mój blog ale zapraszam purplegirlkate.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj chodzi o to, ażeby na mojego maila wysłać 2 rozdziały z danymi wątkami pozdawiam
      ~Mike-Szmitsung

      Usuń