05 lipca, 2015

Kim jest Shadow Bonnie ?

Siemka tu Foxy (YEY Foxy w końcu ruszył swój leniwy zadek i coś zrobił) 
dziś jak w temacie chciałbym omówić kim jest Shadow Bonnie i do kogo jest podobny ;)
A więc na początek zdjęcie tego oto "Zjawiska"


A teraz do czego/kogo jest podobny ;)

Po pierwsze GŁOWA jest identycznych kształtów co Toy Bonnie. 
Lecz z jedną różnicą, ZĘBY są one lekko inne od tych które ma nasz Toy 
oto i fotka do porównania :)



Zaznaczyłem elementy które pasują IDEALNIE nie wiem czy coś widać ale mam nadzieje że tak :D
Nie wiem czemu ludzie myślą że to cień SpringTrap'a
skoro Springi niema prawie nic wspólnego z tym oto cieniem
Więc według mnie Cień ten jest cieniem Toy bonnie'go choć tak naprawde niewiem po co został zrobiony PRAWDOPODOBNIE jako ester egg  lub dodatkowy straszak ;)

Mam nadzieje że trochę wyjaśniłem.
Dzięki za poświęcenie waszego czasu aby to przeczytać oraz prosze o wasze komentarze na ten temat

~Foxy

1 komentarz: