23 lipca, 2015

Vincent jak Vincent

Hej tutaj Mike i dziś powiem skąd się wzięło imię Vincent ;3. Otóż człowiek który to imię wymyślił był chory na schizofremię. Miał przyjaciela w wyobraźni który był bardzo podobny do Vincent'a. I nazwał go Vincent. Oki sprawy organizacyjne, wiem że piszę tak późno i wgl. Xd byłam nad morzem wróciłam później bo mieliśmy stłuczkę w czasie dojazdu. Ale co tam! To tyle ze spraw organizacyjnych. Ps. Macie tu fragment mojej i Fox'a rozmowy xD
Phone Guy masz gwarantowany wpieprz xD

8 komentarzy:

  1. EJJJJJJ XDD CZEMU DAŁAŚ TEN URYWEK ROZMOWY ? XDDD jebłem jak to zobaczyłem xD Cały misterny plan w PIZDU XD

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehehhe xD
    ~ (już niedługo) Mangle

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu nagle polubili moje posty?
    ~Mike

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz dawać wincyj komentarzy tygodnia OuO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kto taki komentarz dał ? ZARAZ GO ZNAJDe OuO

      ~Foxy

      Usuń
    2. Foxy, spokojnie, musimy bardzie pindolić na hangu xD

      Usuń
  5. Oj tucim masz przejebane xDDDD

    OdpowiedzUsuń