31 lipca, 2015

LBA Springtrap + pytanie od mojej sis do Foxa

Hejka-naklejka, tu Springtrap i dziś odpowiadam na pytania dane przez Venus ;)

1. Lubisz alpaki?

Eeeee...nie wiem, co to bo jestem niedorozwinięta, hyhyhy

2. Grasz w gry? OuO

Nieee, W OGÓLE! (ona kuamie)

3.  Freddy przychodzi do domu w nocy, a nie masz prądu. To po twojej prawej jest twoją bronią. Co to jest?

Myszka do kompa w kształcie samochodzika (brrumbrum)

4. O której godzinie zasypiasz?

Wczoraj zasnęłam po 1 aj em XD

5. Czy w nocy masz wrażenie, że zaraz Ci coś wyskoczy na morde?

Hmmm...niech pomyślę...nie :3

6. Czy spotkałaś się kiedyś z kimś, kogo paznałaś w internecie?

NJE

7. Nawiedzam Cię w koszarach (snach)?

Nie :)

8. Wklej to co ostatnio skopiowałeś/aś ;3 (Ale nie moje pytania do LBA)

------------

9. Najgłupszy/najlepszy cytat według ciebie?

Pierdyliard cukierków x3

10. Ulubiona broń? ;3

Woń moich stóp, jeśli ich nie umyję XD

11. Dlaczego ja i Tucim to jedna osoba? (Pozdrowienia dla tych co wiedzą, jeżeli nie wiesz, wymyśl coś kreatywnego xD)

Bo nie XD


A teraz MOJE pytania.

1. Jesz czasem serek Almette?
2. Grałeś/aś kiedykolwiek w Goat/Cow Evolution? x3
3. Co byś zrobił/a, gdybym przyszła do ciebie do domu i powiedziała, że jestem agentem FBI i mam rozkaz cię aresztować? ;)
4. Twoja ulu pora dnia?
5. Której części FNAF'a boisz się najbardziej i WHY?
6. Znasz osobiście (w realnym życiu) kogoś z tego bloga?
7. Zgadnij, co jadłam pisząc tego posta :)
8. Na jaką stronę internetową najczęściej wchodzisz?
9. Twoje motto?
10. Gdybyś był/a mordercą, kogo byś zabił/a i czym?

Nominuję:
1. Całą ekipę FMH (oprócz siebie samej XD)
2. Wszystkich, którzy kiedykolwiek napisali komentarz pod którymś z moich postów na tym blogu ;)


A na koniec pytanie od mojej siostry do Foxa: kiedy następny nabór? Bo ona chce się zgłosić :)


#Springtrap



3 komentarze: