23 lipca, 2015

72. FNAF 4 W SPRZEDAŻY !!!!!! OuO

Siemka tu Foxeł (TAK W KOŃCU RUSZYŁEM ZADEK)
Jest godzina 00:43
a ja pisze dla was posteł 
Dokładnie kilka godzin temu miała miejsce premiera fnafa 4 :OOOOO
bynajmniej na stem jest on już do kupienia jako pełna wersja :DDD
dla udowodnienia zrobiłem screena mojego Steam aby wam to udowodnić :)



TAK TAM JEST NAPISANE:
Data premiery 23 lip 2015
dokładnej godziny niema ale możecie mi wierzyć 
jeszcze o 20 fnaf'a 4 nie było w sklepie steam
recenzji jest: 35 co oznacza że to jest pełna wersja OuO
napiszcie w komentarzu czy mam to kupić xD i w ostateczności nagrać dla was xd
ALE TO W OSTATECZNOŚCI  jeżeli naprawdę będziecie chcieli :3
(mam nadzieje że tak nie bedzie OnO BOJE SIEM TEGO)
To tyle z mojej strony pisze tego posta z 2 powodów
1. Nie pisałem już dłuższy czas.
2. Chciałem was o tym zawiadomić JAKO PIERWSZY XD
PAPATKI I DOBRANOC :D
(tak naprawde to dziś nieśpie ale co tam xd)


Foxy

6 komentarzy:

  1. KUP TO I NAGRAJ!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Teraz jest pytanie xD CZY Z KAMERKĄ ? czy bez xD

      ~Foxeł

      Usuń
  3. MASZ TO NAGRAĆ
    (Wcale nie dlatego że chce zobaczysz jak srasz w gacie OuO)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIĘKI LUK XDDD dziś postaram sie coś nagrać W NOCY żeby było jeszcze gorzej xD

      ~Lekko zesrany Fox

      Usuń