31 lipca, 2015

LBA Odpowiedzi Bonnie`go od Venus

Zostałam nominowana jak połowa ekipy do LBA przez N. Foxiaka OuO

1. Lubisz alpaki?
Kocham ♥
2. Grasz w gry? OuO
Gram w gry :3
3.  Freddy przychodzi do domu w nocy, a nie masz prądu. To po twojej prawej jest twoją bronią. Co to jest?
Krzesło OuO
4. O której godzinie zasypiasz?
Różnie bywa :3 Zazwyczaj o 23 ^^
5. Czy w nocy masz wrażenie, że zaraz Ci coś wyskoczy na morde?
No jasne T-T paczę na ciebie Freddy
6. Czy spotkałeś/aś się kiedyś z kimś, kogo paznałeś/aś w internecie?
Eee ... nope :c
7. Nawiedzam Cię w koszarach (snach)?
No ..raz się zdarzyło ~~OuO~~
8. Wklej to co ostatnio skopiowałeś ;3 (Ale nie moje pytania do LBA)
 XD
9. Najgłupszy/najlepszy cytat według ciebie?
Eeee u ... "dziury w sercu szmatami mi zapchasz" czy jakoś tak x3 <--- najgłupszy. Najlepszy ---> "odwróć się ku słońcu a cień zostanie w tyle" x3
10. Ulubiona broń? ;3
Małe mieczyki zwane sztyletami OuO
11. Dlaczego ja i Tucim to jedna osoba? (Pozdrowienia dla tych co wiedzą, jeżeli nie wiesz, wymyśl coś kreatywnego xD)
Bo próbowałaś odłączyć Szadoła od Tucima i podłączyłaś go do siebie ... czy jakoś tak ~~OuO~~

A ja nominuje ...hm ... pierwsze co mi przyjdzie do głowy ...
Całą ekipę Fnaf - Coś co kocham :3
A oto pytania ode mnie:
1. Wolisz jednorożce czy lamorożce? OuO
2. Jeżeli miałabyś pojechać do jakiegoś kraju jaki to byłby? :3
3. Dlaczego wybrałeś akurat takiego animatronika? [w sensie do ekipy ... no wiesz o co mi chodzi xD]
4. Jaka jest twoja ulubiona część Fnaf`a?
5. Miałaś/eś kiedyś jakiś rzeczywisty sen? Jeżeli tak to jaki?
6. Jak poznałeś/aś Fnaf`a?
7. Lubisz mnie? ^o^
8. Czy kiedykolwiek zdawało ci się że jesteś obserwowany?
9. Jakie było twoje pierwsze wrażenie na Fnaf`a 4?
10. Jaka jest twoja ulubiona książka którą byś polecił/a? :3
11. Lubisz ogórki z nutellą? OuO

To wcale nieistotne że te pytania nie miały sensu xDD
No to tyle!
~ Bonnie aka Lukeł

2 komentarze:

  1. Moja siostra jadła banany z nuttelą też spróbowałam POLECAM <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jadłam banany i popijałam spritem jednocześnie grałam we fnafa XD

    OdpowiedzUsuń