04 lipca, 2015

Teoryjka na temat mordercy + kolaż

Hej tutaj Mike, i dziś opowiem moją teorię ludu ja mam teorię!!!. To zaczynamy:
Zabójcą podobno jest Vincent, ale Pink Guy, no właśnie, to przecież on zabił pierwsze dziecko. Vincent tylko pomagał, pilnował aby nikt nie wszedł. Pink Guy go zaszantażował, aby to Vincent rozkręcił animatroniki, dzieci uważały, że to Vincent jest mordercą, ponieważ widziały jego twarz podczas morderstwa, a więc kim jest Pink Guy? Już znamy odpowiedź. Zabójcą! Baron Van Tost oczyszczony, a to koniec teoryjki,a teraz uwaga! Zaczęło mi się nudzić i zrobiłam 2 kolaże jedno naszej ekipy a 2 ze śmiesznych obrazków zobaczcie:
nasza ekipa xD
A to ze zdjęć na telefonie xD
                                                              ~Mike

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz