24 lipca, 2015

Fun with Plushtrap and Mojs recenzja

Hej tutaj Mike jest poerwsza w nocy a ja posta pisze. Zaczniemy od gierki Fun with PlushTrap. Otóż PT biega przez korytarz, jeśli zatrzymamy go na x tracimy dwie godziny, ale prawdopodobnie zapłacimy za to Jumpscarem. Otóż mojs recenzja jest raczej krótka, najbardziej boje się wyskakującego na mordę cupcake'a. Gra o wiele trudniejsza, moja teoria o ugryzienu poszła w pizdu. Gra mi się pdoba dwoma słowami sweet and creepy. Pozdrawiam
~Mike
Naucze się tańczyć jak Vincent ;3
Ja nic nje wjem o tym... ;___;

14 komentarzy:

  1. MAJKI CZY TY MASZ JAKIEŚ PLANY CO DO MNIE ? OnO FOXY X MIKE ? NEIN NEIN

    ~Przerażony foxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nje wiem...
      ~Majki

      Usuń
    2. ;___________; no nie ;_____; to kto zrobił to zdjęcie jak nie ty ?

      ~Foxy

      Usuń
    3. Aaaa... to z tego melanżu!
      ~Mike

      Usuń
    4. Aaaa... to z tego melanżu!
      ~Mike

      Usuń
    5. I nagle wkraczam ja :D Mianowicie niebo w ziemi.
      ~Brzechwa

      Usuń
    6. ;____; brzechwa ty to czytasz?!
      ~Mike

      Usuń
    7. A Brzechwa tu skąd?
      ~Phone Guy

      Usuń
    8. Oczywiście, że to czytam... A co myśleliście xD

      Usuń
  2. Taki parring nigdy!! ( nikt w fnaf nie jest gejem chyba że vincek)

    OdpowiedzUsuń