25 lipca, 2015

Pintolimy o głupotach

Tu nic nie było...

17 komentarzy:

  1. Majki xD to trzeba zrobić nowego bloga na którym bedą te rozmowy xDDD bo duuuuuużo tego xD

    OdpowiedzUsuń
  2. *szczerze
    ~ N. Foxy umie pocieszyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za pocieszenie moja siostro ;3

      ~Pocieszony Foxy

      Usuń
    2. A i jeszcze *nie wiem

      Usuń
    3. dziękuje :)

      ~Foxy pocieszony jeszcze bardziej :D

      Usuń
  3. XD I tak połowy z tego nie rozumiem XP

    OdpowiedzUsuń
  4. http://fnafcoscokocham.blogspot.com/2015/07/146-juz-jesteem.html?m=1

    To dopiero głupoty(w komach)XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie!!!
    Bardzo ważna sprawa dotycząca życia i śmierci!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam 2 z waszej grupy (możecie wybrać kogo :3 wasza decyzja xD) No to pytania macie za stronie
      purplegirlkate.blogspot.com

      Czekam :33

      Usuń
    2. A jaka to sprawa?
      ~Phone Guy

      Usuń
    3. Napisałaś odpowiedź na mój koment zanim zadałem pytanie. TY MAGIKU TY!
      ~PHG

      Usuń
    4. A wiesz.... Ma się to wyczucie xD A teraz na powaznie, kto odpowiada na pytania. 2 osoby.

      Usuń
    5. Ja się cykam, bo jak czytałam twoje pytania Potterowej to nie dało się wytrzymać...
      ~ N. Foxy

      Usuń
    6. Ja w sumie moge odpowiedzieć xD i tak nie mam co robić xD

      Usuń