24 lipca, 2015

FNAF 4 Wszystkie Animatrony I COŚ

SIEMKA ! tutaj Foxy :D
Mam coś specjalnego ! :D
ZESTAW ANIMATRONÓW Z FNAFA 4 :DDD

Tak więc pierwsze 4
OD LEWEJ :
Freddy, Fredbear, Foxy, Plushtrap


DALEJ
OD LEWEJ:
Chicka, Cupcake, Bonnie


Wyglądają nieźle co ? :D

A TERAZ COŚ CZEGO SAM NIE WIEM CZYM JEST :O
NIE WIEM JAK TO SPOTKAĆ W GRZE I NIE WIEM CZEMU TO TU W OGÓLE JEST.

COŚ CZEGO NIE POTRAFIĘ WYTŁUMACZYĆ 

>>> NIGHTMARE <<<


Prosze wa powieccie mi co to jest OnO
CO TO JEST OnO

licze na pomoc w komentach :)
to tyle z mojej strony POZDRAWIAM.

~Foxy

4 komentarze:

  1. To niewiadomo co to Nightmare FredBear.
    Fajny no nie?
    W minigierce po nocy 5 jest, że to on był sprawcą The Bite of 87.
    Nie spodziewałam się, że ktoś kto gra w fnafa czyta mój blog.
    Jestem wielką fanką fnafa, nawet miałam o nim prowadzić bloga.
    Znam wiele teori i mitów. Jeżeli chcesz się czegoś ode mnie dowiedzieć to napisz na moją skrzynkę. Chętnie pomogę.
    Co do fnafa4 to najlepsze jest to, że Capcake ma własny Jumpscare ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. num ;3 Cupcake jest fajny xD dzięki za pomoc :) jak coś to skontaktuje sie :D Pozdrawiam :) POZDRÓW MAME ! XDDD

      ~Foxy

      Usuń
    2. O nie, Foxy już bez pozdrawiania mam! XDD
      ~ Lukeł

      Usuń
    3. Fredbear jest sprawcą tbo87 a nie nightmare -_-

      Usuń