14 lipca, 2015

"MAMY CIĘ" czyli podwójne życie animatroników

UWAGA!
Ten post zawiera duże pokłady głupawki i został w całości wymyślony przeze mnie i moją koleżankę, więc nie bierzcie go na poważnie :3 (CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!)
Ahuj! Tu Springi i dziś czas, abyście poznali prawdę o podwójnym życiu animatroników! Opowiem coś o każdym animatroniku z jego drugiego oblicza!
Freddy jest tajnym agentem DE EMEJZING SPAJDER MENA, lecz ukrywa to przed światem!
Bonnie to morświn!!!
Chica ma magiiiczny wisiorek do wyczarowywania pizzy! O.O
Foxy chodzi do podstawówki i ma zachowanie wzorowe.
Golden Freddy kupił kapelusz w sex shopie.
Toy Freddy sprzedaje dragi pod Biedronką.
Toy Bonnie jest gejem i chodzi z Jeffem The Killerem.
Toy Chica kolekcjonuje zielone długopisy :3
Mangle występowała w "Mam Talent", ale wpieprzyła całą taśmę z nagraniem, w skutek czego materiał został zniszczony! :'(
Springtrap ma tajne układy z szamanem Tęczowej Krainy Fioletowych Pandorożców! \(^o^)/
Marionetka ma Samsung Galaxy S4, który zwinęła jednemu gościowi w parku.
Balloon Boy tworzy fejkowe konta na JUTUBIE i na każdym z nich subskrybuje Wardęgę!
Endoskeleton próbował śpiewać w Freddy's Fazbear's Pizza, ale strasznie fałszuje.
Shadow Bonnie nie rozróżnia rogala od kupy, co skutkuje nadmiernym spożyciem gówna na co dzień i wrzucaniem rogalików od mamusi do kibla!
Shadow Freddy dorabia sobie w barze, kręcąc hula-hopem na scenie.
PRAWDA WYSZŁA NA JAW! STRZEŻCIE SIĘ, ANIMATRONIKI!!!

#Springtrap

PS Napisałam pierwszy od dawna post, bo wróciłam z obozu :) Sory, że wrzucam takie gówno, ale chciałam zrekompensować (lama, używam słów, których znaczenia nie znam XD) moją dość długą nieobecność.



7 komentarzy:

  1. Po świadectwie Foxa mogę podważyć i chodzenie do podstawówki i zachowanie wzorowe xD
    ~ N. Foxy bez podwójnego życia

    OdpowiedzUsuń
  2. MAM TO GDZIEŚ XD
    I uważaj, bo zaraz i tobie wymyślę podwójne życie! *zaciera ręce*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello! Wezwanie lekarza! Albo nie raczej psychiatry! Dostałam nagłego wstrząsu głupawki-kiczowatej! Pomocy! Ale tak na serio to fajny rozdział :3 I oby tak dalej :D
    ~Kate

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko że ja nie jestem gejem i nie chodzę z Jeffem.
    I TO JA KOLEKCJONUJĘ ZIELONE DŁUGOPISY!!! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem kręcić hula hopem xD

    OdpowiedzUsuń