30 lipca, 2015

Powrót Boniacza OuO / Kilka[set] piosenek Fnaf`a

Wróciłam.
Hureeeeeeej!
Wena również wróciła.
Hureeeeeeej
Dobra. Koniec. No to ten ...
Dzisiaj może troszkę o sławnym Fnaf4. Jak wiadomo kierujemy małym dzieckiem który jest prawdopodobnie jest ofiarą The Bite Of 87. Chociaż w sumie ... w sumie, to już się w tym wszystkim pogubiłam ;-;. Już nie wiem, która to jest data .. raz 87, raz 83 ... no ludzie! 
Nie. Stop. Nie nadaję się na obgadywanie teorii xD 
Ta mina mówi wiele OuO

Foxy chce zgwałcić dziećki Freddy`ego ;-; 

Foxy jak zawsze szczęśliwy :3

Dobra. Ten post nie miał sensu. Skoro nie miał sensu .. zróbmy go jeszcze bardziej bez sensu!

PIOSENKI Z FNAFA :3

Najlepsza i najstarsza OuO No i najbardziej pasująca do Fnaf`a <3


Faloł mi <3


Its tajm tu daj OuO


Ktoś mi mordkę ukradł ;-; Kocham tą piosenkę ♥


Mangiel :3


Dubi dubi dubi du~! ^^

Spidż Trap OuO


Puppet pedofajlem ;___;


Śpiewający kurczak OuO


Wchodzi w ucho <33


~~~~~
To tyle z tego bezsensownego posta. Dziękuje za uwagę xD
~ Bonnie



1 komentarz:

  1. Luk xD to nie ja to moja sis xD N.Foxy xDD ale widze że syn Freddy'ego niezbyt dobrze karmiony xDDD

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń