15 maja, 2016

Wyniki naboru !

Jak widzać dzisiaj niedziela co oznacza wyniki naboru ^^ ( no co ty X_X ) Otóż tak.. Zgłosiło się troche osó, ale jak to mój Email potrafi, wszystko się pogubiło i musialem szukać od nowa wszystkich QnQ Ale Znalazłem XD Więc, przejdźmy do rzeczy.

Nabór wygraly 2 osoby ^^

Nightmare ( ten czarny z fnafa 4 X_X )

Oraz

Purple Guy ( Girl )


Wszystkim którzy próbowali życzę powodzenia następnym razem I pare słów dla tych którzy pisali, Czytajcie uważniej co trzeba zrobić w formularzu do naboru ._. Bo to co podostawalem, jest po 1 bardzo krótkie po 2 to po poscie oceniam jak piszecie a nie po waszym opisie, bo dostałem formulaże w których opis  ciebie jako blogera Był dłuższy od samego posta bo post miał zazwyczaj 2 zdania... ._.

Gratuluje tym osobom które wygrały, i możecie wkleić swoje posty które wysłałyście w formularzach ^^
Zaproszenia poleciały na Emaile którymi wysłano Formularz bądź na ten który był zapisany w Opisie ^^

~Foxy

10 komentarzy:

  1. Danke!
    PS. I'm back >.>
    ~ Purple Guy (Girl)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałem, że dziewczyny polecą na Springtrapa(fapa), a tu suprajs. ._.
    ~TB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Num Takie male Suprajs XDD Wszyscy na PurpleGuy'a sie rzucali XDD

      ~Foxy

      Usuń
    2. I na różne rasy Mangle.. xDD
      ~ PG

      Usuń
    3. Szczerze kiedyś bardzo lubiłam ST :D ale po wyjściu FNaF'a 4 zmieniłam trochę swoje upodobania ^^ ~Najtmer

      Usuń
  3. Ale ja jestem stara xDD
    ~ Stary Vincent, teraz PG

    OdpowiedzUsuń