04 maja, 2016

Opowiadanko bez tytułu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Po zakończonej rozmowie Foxy dalej wpatrywał mi się w oczy. Zielone, głębokie oczy. W końcu (ciągle patrząc na podłogę) nie wytrzymałem:
-Czemu się ciągle na mnie patrzysz?! Każdy wie, że się bujasz Manglu (Przepraszam, musiałem :P).
Co Ci zrobiłem?!
Foxy spuścił głowę, aby ponownie mi się przyjrzeć.
-Po prostu... Twoje oczy wydają mi się takie... Znajome...
-Yyy... Od kilku miesięcy mnie widzisz. Niemalże co noc.
-Nie! Tu chodzi o coś innego.
W końcu z ciekawości sam na niego spojrzałem. Jego szare oczy też były znajome.
-Wiesz... - zacząłem, ale usłyszałem głos T. Chici.
-Cześć Bonnie! Czemu rozmawiasz z tą kupą złomu?
-Wcale nie gadamy! - wrzasnął Fokseł - A z resztą to siedź cicho króliku!
-Taa... Możesz zostawić nas samych? - zapytałem.
Po dłuższym namyśle Foxy rzekł:
-Ychy. Ale nic nie knujcie. To i tak wam się nie uda.
Foxy wyszedł na ścianę.
-Chica... - Szepnąłem - widzisz ten automat do gier?
- Tak, jest zepsuty. Nie pograsz.
-Chodzi o coś innego. Słuchaj uważnie!
Po cichym omówieniu planu przeszliśmy do realizacji.
Mangle miała ostre zęby, więc przecieliśmy sznury, którymi byliśmy związani.
-Foxy! Mangle, pomimo tego, że jest wyłączona się trzęsie! - zawołałem.
Lis bez słowa wziął ją na drugi koniec pokoju. Nie zauważył, że jesteśmy rozwiązani.
Gdy Foxy był z Manglem za ścianą przeszliśmy do realizacji drugiego członu planu.
Chica szybko wybiegła i schowała się w łazience, a ja wziąłem automat i zabarykadowałem nim drzwi. Robotyczny lis nie wyjdzie prędko. Niestety,l nie pomyśleliśmy co z Mangle. Ale, pff... Foxy jej nie skrzywdzi. Schowaliśmy się w łazience.
-Chica, która godzina?
-Około 5:59. Ufff...
W końcu wybiła godzina zbawienia! Szósta rano! Ale był problem. Za dnia nie było Mangle i Toy Fredd'iego. Nie wiedzieliśmy co zrobić. Gdy byłem wyłączony miałem sny. Sny o miejscu zwanym Sanktuarium. Było zdziecinnione. Sanktuarium było piękne. Był tam złoty animatronik. Nazywał się Fredbear. Obok niego stał jego brat Spring Bonnie. Ale nagle... Otworzyłem oczy. Na scenie znowu zostałem tylko ja. Przede mną były wszystkie oldy. Uśmiechały się. Na przedzie stał GF.
-Witaj. Pamiętasz mnie? Ja Ciebie doskonale znam. TO TY JESTEŚ TĄ KUPĄ ZŁOMU, KTÓRA WCZORAJ ZRUJNOWAŁA PLAN! Dzisiaj Ci się to nie uda.
Oberwałem w głowę. Tyle pamiętam.
~TB
MANGLE DOŁONCZ SIE DO OPKA!!!

30 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepraszam ale w najblizszym czasie nie napisze kontynuacji zwichnalem łapke QnQ prawie wyskoczyla ze stawu x_X a było to tak... skakalismy w zwyrz na treningu i zachaczylem nogao pret na wys 1.60 m i wsliznał mi sie pomiedzy łapke a plecy, i całym ciałem zgniotuem łapke az mi strzelila kilka razy i cla napuchła
    sorka za błędy ale lewa sie ciezko pisze ze wzgledu iz jestem prawo reczny QnQ


    ~Foxy ;___;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. QnQ. Może zrobimy naboreu?

      Usuń
    2. a wierzysz jeszcze żektos chciałby blogowac o fnafie ? ludziom sie to znudziło ;-;

      ~Foxy

      Usuń
    3. ;_; Jestem ryzykantem.
      ~TB z telefonu

      Usuń
    4. Można spróbować ^^ jak byś mógł to gdzieś tam powic o takim czymś że będzie się odbywać, ja powiem swojemu gronu znajomych ^^

      ~Foxy

      Usuń
    5. A mogę na blogu napisać? Nieltórzy są niekumaci. "-" :)
      ~TB

      Usuń
    6. Jasne, czemu nie Róbta co hceta >:3 zaraz ustawie Nową zakłądke z naboram <u<

      ~Foxeu

      Usuń
  4. Helou.
    IT'S MI.
    Otwórz drzwi.
    Proszę.
    ~TB

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co się tam działo ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się Fokseła pytaj. Ja uciekłem z T. Chicą. 😗
      ~TB

      Usuń
    2. I co tam robiliscie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    3. No była 5:59...
      Nie było czasu na...
      Wrócenie na scenę ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)...
      ~The Mysterious (czy jakoś tak) Toy Bonnie

      Usuń
    4. ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  7. Witam znow C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tak wku*wiona na moje zycie, ze jak bedzie nabor to sie chyba zglosze XDD

      Usuń
    2. Ale...
      Nabór już jest. :-:
      ~Pomocny Toy Bonnie

      Usuń
    3. Zrobie posta o tym że jest nabór bo widze mało kto zagląda na zakładki x_X X"DDD

      ~Foxeu

      Usuń
    4. Ale telefon szwankuje!
      Nic nie poraadze!
      xD

      Usuń
  8. Mogę napisać cdn xd Ale spodziewajcie się wszystkiego xd
    ~Mangle

    OdpowiedzUsuń