16 maja, 2016

Baby - teaser animatronika FNaFSL

Wimitajcie C:
Więc mamy nowy teaser. Kogo on przedstawia? Mordę Baby. Według mnie jest ona lepiej wykonana niż wcześniejsze animatroniki. Dlaczego?:
- Widać mniej więcej z czego jest zrobiona (plastik) [Nad wcześniejszymi długo się wahałam z czego one są].
- Jest bardziej przerażająca (dla mnie).
Mi osobiście przypomina lalkę Chucky (czyt. Czaki).
Te rozcięcia na twarzy: według mnie Baby może zmieniać twarz, tak jak T. Chica swój dziób i oczy chowała. Zdjęcie jest pod tytułem: Project, czyli Scott może zmienić jej wygląd?
Ale najciekawsze, co na razie chyba tylko ja widzę: odbicie Foxy'ego i jakiegoś człowieka. Mogę się jednak mylić i to tylko tak światło dziwnie pada, ale znając Scott'a - mogę się wszystkiego spodziewać.
Post powinien trochę z krótki, jednak wybaczcie, pisze na tel o 23 przed dniem z jedną z najtrudniejszych lekcji. Obiecuje, że następny teaser bardziej rozpisze :)
Pozdrawiam ~ Mangle.
Zdjęcia:
Cały Teaser 

Człek patrzący w lewo?!
Foxy?! 

3 komentarze:

  1. Bałdzo fajne <u< brawo mangle w końcu napisalas w miare długiego posta XDD *daje quqiza* Mosz w nagrode <u<
    Co do tego animatrona <u< ciekawy.. CHĘTNIE ZAGRAM ! XD

    ~Foxy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też *-*
      Na razie próbuję przejść FNaF World...
      cuś mi nie wychodzi D:
      ~ PG

      Usuń
    2. Mangle dziękuje :)
      ~Mangle

      Usuń