16 maja, 2016

Ankieta ^^

WITOM WITOM!
Ja jestę Purple Guy/Girl (mówcie jak chcecie, ja wolę Girl xD).
A więc jestem tutaj po to, żeby ogłosić wam, że, iż, ponieważ, bo....
MAMY PRAWIE 45 k WYŚWIETLEŃ!

*famfary*

Z tej oto okazji, ponieważ na blogu długo byłam, potem się usunęłam i znów jestem, postanowiłam zrobić ankietę.
Po co?
Czemu?
Dlaczego?

Już tłumaczę.

Otóż na ową okazję chciałabym przygotować piosenkę, coś związanego z FNaF'em.
(Jeśli nie działa tym, którzy mają internet najlepszy, proszę zgłosić w komentarzu :3)
Instrukcja:
1. Kliknij w link.
2. Tam gdzie jest odpowiedź kliknij i wybierz to, co Ci się podoba.
3. Kliknij wyślij.
4. Dostosowywuj się do instrukcji.

CZAS DO KOŃCA GŁOSOWANIA:
21.05.2016 do godz. 11.59 (to jest sobota)
~ PG

5 komentarzy:

  1. Daj in e fajer!!!!!!!!!
    OUO
    ~Psycho TB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *śmiech mordercy niech, niech niech*
      xD
      ~ PG

      Usuń
    2. PS. TB mógłbyś jeszcze raz zagłosować? Bo już wiem jak to się obsługuje xd

      Usuń
    3. Dzięks ^^
      ~ PG

      Usuń