17 maja, 2016

Nightmare i jej przerażająco długi post o teaserach

No to hejo :D jeżeli to czytacie to znaczy że jestem nową adminką na blogu nie będę mówić kim jestem bo to możecie sprawdzić w zakładce z ekipą :3. Ogólnie to moje posty będą głównie skupione na nowych teaserach od Scotta i czasem bonusowo dodam rysunek :3 nooo i może pisałabym OPKO xd ale nwm czy miałabym czas na to. Nie wiem co mam dodać do tego posta <n> może wjebie moją małą teorie na temat nowego teasera Scotta :D

​No więc każdy już pewnie z was zna wersje Foxeua na ten temat, ale ja mam coś jeszcze na ten temat do powiedzenia :D nie chce przymulać zbytnio, ale raczej będę musiała żeby wytłumaczyć wszystko co myślę na ten temat. A więc....... sister location na Polski to siostrzana lokacja, jak każdy wie, siostry są do siebie podobne, a bliźnięta identyczne, wnioskuję że "sister location" może znaczyć że lokacja ta będzie podobna do poprzednich pizzerii z Fnaf'a :D Jak widać na obrazu jest Animatronik z pokroju podobny do Toy Bonnie'go i Candy lub Cindy z fan-made game'a. Jak już Foxy wspominał, ma on długie rzęsy i no według mnie dziwną szczękę XD. Nie ma takich samych zębów co Toy Bonnie, prędzej przypominają ów wspomnianego koto cosia (Candy) no ale prędzej kolorystycznie wygląda na TB. Wracając, wydaje mi się że to może nie być Pizzeria, iż no ten animatronik wygląda zbyt "głupkowato" żeby mógł pracować w pizzerii, no bardzo mi on przypomina jakiegoś klauna, możliwe że to będzie spin-off lub remake, nie mg być tego pewna, nie siedzę w głowie Scotta XD ale na 100% nie będzie to Fnaf 5 :). Jeżeli będzie akcja tej odsłony FNaF'a odgrywała się w cyrku to ciekawe jak na to zareagują osoby z Claunofobią :D. Mnie sam widok tego Animatronika przeraża a nie boje się claunów XD (chyba zacznę się bać) Sprawdzałam podświetlone obrazki tego teaser'a ale nic nie znalazłam tam ukrytego. Co do napisu "There was never just one" (tu nigdy nie była tylko jedna) Scott chyba sugeruje nam że będzie więcej takich spin-off'ów 0.o? Może po prostu przestraszył się całego tłumu rozłoszczonych fanów po wieściach że skończył z Fnafem (odniesienie do obrazka poniżej)
wydaje mi się że to byłby oczywisty podwód dlaczego Scott chce zrobić tą ów
nową część Fnafa w zupełnie innej lokacji (no może nie zupełnie) bynajmniej będziemy musieli mieć tam jakiegoś strażnika, racja? Hym, ciekawe jak się będzie nazywał, lub może to będzie jakiś którego już znamy. No tego nie mogę być pewna, bo na razie dużo nie można wywnioskować z jednego teaser'a. Możliwe że ten cyrk będzie nawiązaniem do cyrku w Fnaf World? To by miało sens, ale to znaczy że Lolbit też tam będzie o.0??? No trzeba poczekać aż Scott powie nam na ten temat coś więcej ale jak na razie wnioski są takie:
- Nowa część Fnafa z podobną historią?
- Inna lokacja- Cyrk z Fnaf World?
- Nowe Animatroniki- Klauny?
- Wyjaśnienie nie wyjaśnionego ! XD
no w końcu Scott musi powiedzieć nam całą prawde na temat co tak naprawdę chodzi w tym całym "burdelu" bo jak na razie, bombarduje on nas tylko nowymi zagadkami i tajemnicami.
Dzisiaj Scott dodał nowy teaser na swojej stronce wygląda on mniej więcej tak:
Mi to osobiście przypomina coś w stylu mima, ale nie zupełnie, nie pamiętam nazwy dla tego typu "clauna". Znalazłam postać z komiksów która prawdopodobnie styluje się na ten typ "claunów" jest to Harley Quinn (obrazek zamieszczę tu poniżej Jak widać nie ma dużo wspólnego ale zachował się  jakby ten główny styl tego otóż typu "clauna" czyli śmieszna czapka (na tym obrazku nie wygląda to tak jak powinno ale ok) Bynajmniej pierwsze jak zobaczyłam ten teaser to właśnie wygląd tej dziewczyny że tak to ujmę. Wracając, wspomnę trochę więcej o napisie " Everyone, please stay in your seats" na polski "Wszyscy proszę zostańcie na swoich siedzeniach" lub w siedzeniach, lub po prostu w slangu "nie ruszać dupsk z miejsc" wydaje mi się że mogło by wydarzyć się coś złego właśnie wtedy, ludzie zaczeli wychodzić i wstawać z krzeseł, i takie tam, i po prostu ten "Mim" (czy tam claun) chce ich zapewnić że wszystko jest w porządku że to część przedstawienia i że nie mają się o nic martwić, tak to wygląda z mojego punktu widzenia. Lecz może chodzić o coś innego. Wracając, w nosie tego iż "mimo-klauno-cyrkowcego Balloon Boy'a" widać jakiegoś animatronika, nie powiem kto to, bo nie wiadomo, ale ma dwa sterszące proste uszy które są poniszczone,  

Widać że ów animatronik nie posiada twarzy?

Najbardziej prawdopodobną opcją byłby Withered Bonnie, ale on ma całkiem inne uszy, a może to Scott próbuje nas w coś wrobić? Nie wiem ale uszy przypominają Springtrapa, brak twarzy WB, i dwoje uszu Bonnie'go, może jakiś Ulitimate Bonnie?! XD Nie wiem, ale na sto procent jest to królik i nie wykluczone że już jakiś którego znamy, chociaż, nowa lokcacja i stare animatroniki? Meh, to się kupy nie trzyma, coś musi być na rzeczy a  nam jedyne co to czekać na więcej teaserów. Btw, ponoć Mangle dojrzała w odbiciu tego strasznego bachora z domu wariatów, eeee to znaczy mimo-clauna, no więc, po przyjrzeniu się też go dostrzegłam; łysy gość z krzywym nosem i w czerwonym swetrze? Możliwe że to jakiś nowy Purple Guy który gwałci małe dzieciaczki a robocik mim zapewnia że wszystko jest w porządku on tylko rozepnie rozporek i potem będziecie mogli iść po małej zabawie, na serio no, ten gość wygląda ja Trynkiewicz. Dobra, nwm kim on jest, przypuszczam że to albo właściciel albo nowy Purple Guy, jeżeli tak wygląda PG to już raczej dziewczyny nie będą za nim tak szalały *hihihi* no chyba że lubią pedofilów z krzywymi nosami w czerwonych sweterkach 
( ͡° ͜ʖ ͡° ). Dobra dam wam przybliżenie na jego morde i podkreśle ją nawet dla ślepych. 
 
Ten mim jest taki kochany że odbił nam ryj naszego drogiego Pedofila aż w trzech miejscach. Dziękujemy pani/e mimo-claunie! (widziałam jeszcze jego odbicie w tego czegoś palcach, ale nie chciałam już tu wyszukiwać czegoś na siłę). Podsumuwując
- Mamy kolejnego clauna
- Który nie lubi jak widownia spi*dala na jego przedstawieniu
- Jakiegoś królika który pewnie swoim brakiem twarzy wystraszył biedne dzieci
- Trynkiewicza który pełni role opiekuna? I pewnie zgwałci (zabije) małe dzieci.
 Dziękuję za czytanie tego długiego posta, ja już nie mam siły ręce mnie bolą, no więc pozostałości nie wyjaśnione na temat tego teasera oddaje w ręce reszty.
~Nightmare 
 


3 komentarze:

  1. Zły animatronie!!! Nie jestem podobny do tej świni!
    ~Płaczący TB

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosze jakie długie *-*
    gdyby mi się chciało czytać..
    ~PG

    OdpowiedzUsuń