31 maja, 2016

Nowy Redaktor ! ^^

Jak w tytule Pojawił sie nowy redaktor który miał na tyle odwagi aby skontaktować się zemną bezpośrednią drogą Mailową praktycznie dzień po zakończeniu Naboru XD A że mój internet jest bardzo chuj#@! i było dużo tlumaczenia jak co napisać Troche mineło puki nie dostalem tego czego potrzebowałem, a gdy to dostalem to net mi nawalił cakowicie i przez pare dni nie miałem go w ogóle QnQ #biedny_Fox Tak więc...
GRATULUJE CI DOSTANIA SIĘ ! ^^
Powitajta nowego Redaktora N.Boniego (dalem ci Nightmare'a zamiast boniacza ze względu na zdjęcie które mi podesłałeś, PLZ nie zabij za to )

~Foxy

4 komentarze:

  1. hOi! Tak dužo redaktorów OuO. *Wibruje jak Temmie*
    ~TB

    OdpowiedzUsuń
  2. Można się jeszcze dostać? Mam parę faktów a nikt mnie nie ogląda a więc te fakty mam dla mnie

    OdpowiedzUsuń