02 września, 2015

Powrót Redaktorów i Foxa i małe info

Tak jak w temacie Wracam do bloga ponieważ każdy zaczyna gadać ze ten umiera ;-; A tego niechce
I na to nie pozwole.

Więc Tak Do bloga powrócił pierwszy redaktor czyli PhoneGuy
 oraz Jego Przyjaciółka Nightmare Foxy OuO

Krótki Post Bo szkoła ;-; ale w sumie to mam wolne xD
Przy okazji postaram sie jak najszybciej coś nagrać ale niewiem czy to będzie FnaF ta jakby WOODEN PC i co jakiś czas gra sie Przycina

Mam nadzieje że jakoś żyjecie z powodu szkoły ;-;

Mam jeszcze jedną informacje 
Będę kontynuował opowieść Fazbear Family Diner a potem zajmę sie za nową
 może jakaś taka bardziej z życiem ? kto wie.
Jeżeli ktoś by chciał przeczytać to tutaj jest link :

www.delaopko.blogspot.com

Oraz Opowieść od Venus  (N.Foxy) :

wszystkojestzmienne.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. no! Blog nie umrze! Już robię rysunek szpecjałowy na 20 tysi !
    ~Mike były właściciel, szczęśliwy z powrotu Foxa i reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NEJN! Blog nie zginie i ja tego dopilnuje ;-;
    Kto chce, żebym też napisał opowiadanie? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA :D napisz coś PLOSSSEEEEE albo można zrobić wspólne opko OuO zawsze to bedzie ciekawszze OuO ale rób jak chcesz OuO NAPISZ CUŚ PLOOOOSSSSEEEEE

      ~Foxeł

      Usuń
    2. No dobrze Foksełku xD Jaki masz plan na to wspólne opko? :P

      Usuń
    3. Trzeba by wymyślić o czym ma być opowiadanie.. Potem Ty i ja piszemy coś od siebie lub dzielimy sie na cżęsci .. czyli np. Ja pisze początek do połowy. wysyłam to tobie a ty piszesz od połowy do końca. lub obydwoje piszemy od początku do końca a potem któryś z nas łączy te wydarzenia by zrobić coś fajnego OuO jeżeli chcesz tak to napisz jak nie to próbuj coś samemu OuO również może fajnie wyjść :)

      ~Foxy

      Usuń