18 września, 2015

Info od Foxa

Jak w temacie... Prosze nie dawajcie zdjęć większych niż obszar przeznaczony na posta ( Białe pole )
Bo to trochę psuje estetykę bloga...

Przy okazji chciałem wam podziękować za tak zwiększoną aktywność w przeciwieństwie do mnie... cóż mam do tego swoje powody i nie jest to lenistwo...

Przy okazji chciałem przeprosić T.Bonnie za to że w dalszym ciągu nie oddałem mu kontynuacji opowiadania.. Nie mam zbytnio ochoty ;-; .... Przepraszam... Na pewno w kródce napisze

Przy okazji czemu mnie nie ma na czacie... Bo mi się popsuł i nie chce naprawić. Ddziś w nocy spróbuje naprawić.. I tak nie mam nic lepszego do roboty w moim życiu... ( Tak bardzo EMO )

Moje zdanie na temat "FNaF World" eee... Za dużo tego już na razie jestem sceptycznie nastawiony... Poczekamy Zobaczymy.

W między czasie coś tam klepię w RPG Makerze VX zobaczymy jak to wyjdzie jak skończe za jakiś czas nie określony to zapodam link do pobrania gierki.

Podajcie mi swoje propozycję w komentarzach jakiego rodzaju gra może być Horror, RPG,
Adventure itp. Bo w aktualnym projekcie zabrakło mi koncepcji jak to wykonać więc liczę na waszą pomoc.

Trochę sie rozpisałem ;-; a uwierzcie nie jest mi łątwo pisać ;-; powody : Rozcięcie na nadgarstku lewej ręki ;-;, Oraz Smutny, nawet bardzo humor ( typowy dla EMO )

Dodatkowo napiszcie w komentarzach o czym miałby być Nowy blog... Ponieważ jak zauważył T.Bon tak jakby umiera sie Blogowi .

Tyle z mojej strony jak sobie coś przypomnę to napisze w drugiej częsci papatki i dobranoc wam... Ja i tak nie zasnę do 4 rano ;-;

na koniec mały suchy żarcik który znalazłem przypadkowo w internetach : Z tabletem jest jak z dziewczyną, jak odpowiednio nie dotkniesz, to nie da.


Tyle w Temacie  papa

~Foxy *Sutawo mu*

9 komentarzy:

  1. Może blog o jakiś opowiadaniach czy coś? Albo o FNaF World xD
    ~ Vinc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś mam wrażenie że dla mnie troche za dużo fnafa jest już ;-; a o opowiadaniach jest jeden... de la opko za dużego ( żadnego ) zainteresowania nim niema

      ~Foxełę

      Usuń
  2. RPG o mnie, kiedy przemierzam internety! :D (I zbieram was przy okazji) xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wut ? XD czyli ? bo nie rozumiem to ma być gra z głęboką fabułą a nie takie że idziesz i zbierasz ludzi XD w tedy praktycznie gra jest nudawa
      Coś wymyślcie OuO licze na was że coś fajnego wymyślicie OuO

      ~Foxy

      Usuń
    2. To może...
      Zaczynasz szukać Scotta, a my Ci pomagamy.
      OUO

      Usuń
    3. A musi być o fnafie ? ;-; troche mi sie juz przejadł

      ~Foxy z gorączką 40 stopni ;-;

      Usuń
    4. To może... Ty chcesz się z nami spotkać w realu i mój chomik nagle staje się psychiczny i próbuje opanować świat ale my go pokonujemy XD

      Usuń
    5. Wut? XD Nie no ale blog o różnych grach? Recenzjach? (lalkach xDD mam duuuuuży wybór xD)?

      Usuń
    6. O na takie coś czekałem OuO blog o recęzjach OuO ale do tego musielibyście sie podszkolić w recezowaniu gir lub ich opisywaniu oczywiscie każdą zrecenzowaną gre musicie wcześniej przejść w całosci ;) T.Bonnie A można coś bardziej prawdopodobnego ? XDDDDDDD ale pomysł naprawde niezły i oryginalny ! XDDD

      ~Foxy już bez gorączki

      Usuń