02 września, 2015

Zapowiadałem ten post - zapowiadałem! Więc czytajcie OuO!


Temat Tbo87 był wiele razy poruszany. Wiele osób twierdzi, że to wszystko
wina Foxy'ego, ale mam NIEZBITE (chyba, że je zbijesz) dowody, że to nie on.
Cóż, zaczynamy!

Mamy wszystkie animatrony z FNaF'a 2 tzn. osiemdziesiątego ósmego roku, czyli:
O. Freddy, O. Bonnie, O. Chica, O. Foxy, T. Freddy, T.Bonnie, T. Chica, Mangle, BB,
GF i Marionetka.

(Bedzie na chibił-trafił :P)

Błyskawicznie odpada BB(nie rusza szczęką)Marionetka(Ona nawet nie ma zębów)
i GF(On nie mógł być pokazywany dzieciom xd)
Najpierw on:
Znalezione obrazy dla zapytania Old Bonnie 300x300 fnaf
Emm.. On nie ma połowy twarzy. Raczej nikogo nie zje.
Znalezione obrazy dla zapytania Toy Freddy 300x300
A może Fredziak? Raczej głowa dziecka by się nie zmiesciła w jego ustach,
a jego endoszkielet zasłaniają zęby.
Znalezione obrazy dla zapytania Toy Chica 300x300
Ona??? Całkiem BRADZO prawdopodobne, ale zdejmowanie dzioba przy dzieciach?
NIE.
Znalezione obrazy dla zapytania freddy 300x300 fnaf
(Tylko to znalazłem ;____;)
Fredziak. Jego endoszkielet jest widoczny bardzo dobrze. Ale żeby przednie są tępę.
NASTĘPNY!

(Cus małe)
Aha! Pani Chica! Wszystko co jest w głowie jest widoczne (fuj).
Niby wszystko się zgadza, ale chwila Old Chica w dzień?
Raczej nie.

(#SELFIE)
Powinien odpasć automatycznie, ale dobra...
Nie widać endoszkieletu, a poza tym zęby są tępe.
Nie sądzę.
Znalezione obrazy dla zapytania fnaf old foxy 300x300

Obwisła szczęka, krew w... buzi? i inne pierdoły.
Ale Old Foxy w dzień (niezbity dowód!)?
NIE!

Znalezione obrazy dla zapytania fnaf mangle 300x300
I samo sedno sprawy- Mangle.
Czemu ona?
Widoczne ostre zęby endoszkieletu, ostre zębiska głowne- to dużo mówi.
A WIĘC TO MANGLE!!!


~Toy Bonnie

12 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tym,prawie całkowicie...

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie Freadbear przyczynił się do śmierci dziecka, a Foxy był pośrednikiem? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Fredbear nie był biterem! On ZABIŁ, a PHG mówił, że ugryziony gościu żyje :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że cofnęłam się w czasie OnO Przecież to był Fredbear OnO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wynika to nie ;-;

      Usuń
    2. A z minigier wynika, że tak. No cóż, jestem z grupą ludzi obstawiających Fredbeara.

      Usuń
    3. A z minigier wynika, że tak. No cóż, jestem z grupą ludzi obstawiających Fredbeara.

      Usuń
  5. Ja tam myślę, że to Fredbear i to jest na 89% prawda ;-;
    ~Zakochana w kimś Mangle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu kto jest tym szczęśliwcem ? OuO kogo kochasz ? przyznaj sie xD i tak sie dowiem <.< zobaczysz... a jak nie to cie ZJEM OuO
      PS. Mam podjarke w huy :D przyjeli mnie spowrotem do Strzelców YAYAYAYAAY

      ~Podjarany Foxeł

      Usuń
    2. Ja też będę w strzelcach! XD (chyba z dupy będę strzelać) 😃

      Usuń
    3. Eeeeee? ;-; że łot?
      #nieogarniającaBGktoratezjestzakochanaalemawdupietouczucie

      Usuń
  6. Nje, to Mengyl ;-;.
    *Chowa się w szafie przed hejtami*

    OdpowiedzUsuń