11 września, 2015

Koniec Q&A!!!

Okej, to ja zacznę odpowiadać na pytania. OuO

Pytania od TochiLove:
1.Jesteś chłopcem,tak?Bo nie ogarniam.
TB to chłopak --> Raczej jestem xD
2.Jak masz na imię i ile masz lat?
Mam na imię Piotr i mam 11 lat.
3.Jak poznałeś/aś Fnaf?
Koleżanka CIĄGLE nawija/ła o tym w szkole to sprawdziłem co to jest.
4.Dlaczego akurat T.Bonni?
Bo jest niebieski, ma rumieńce, gra na gitarze i się czołga ulubiony sport xD.

Pytania od Luna Moonlight (Pyrpyl gej)
1. Masło z kakałem? OuO
Taq! OUO
2. Ulubiony przedmiot?
Przyroda Forever
3. Masz rodzeństwo?
Niestety mam siostrę :(.
4. Jeśli masz rodzeństwo, ile mają lat?
Siostra ma 4 lata.
5. Poznałeś kieyś swojego fana? XDD
To ja mam Fanów?! OuO

Pytania od Szalonej Julii (Mangle)
1.Czy masz jakieś zwierzę ?
Mam chomika dżungarskiego o imieniu Puki OUO.
2. Czy FNAFmf to twój jedyny blog ?
Tak, ale planuję założyć blog o chomikach.
3. Dlaczego T. Bonnie ?
Bo jest niebieski, ma rumieńce, gra na gitarze i się czołga ulubiony sport xD.

I pytania od Fokseła
1.Lubisz Maseło ?
Koffam.
2.Lubisz Hentai ? SZCZERZE ! ( musiałem XD )
Na niby - nie. Szczerze - Też nie xD
3.Czemu zapomniałem jak masz na imie ?
Bo nie wiesz jakie mam OUO.
4.Czemu cie nie mam na skype ? 
Bo Skejp mi się zepsuł OnO.
5.Kiedy urodziny? 
14 styczeń. Poczekasz z prezentami OnO
6.Co robisz ?
Odpowiadam na pytania i jem placki ziemniaczane xD.
7.Oglądasz Jutuby ? OuO Jakie ?
Taq OuO.
Ponieważ jestem wredny i leniwy wrzyucę tylko nazwy huehuehuehue.
Mandzio, AdBuster, Gimper, Zajcu37, Mohehe Film, Eleven
Wincyj Foksełów!!!!! OuO
8.Jakiej muzyki słuchasz?
REMIXY!!!
9.W jakie gry grasz ?
Minkroft, War Thunder, World of Warships,I wszystkie FNaF'y.
10.Ulubiona bajka/Anime/Manga ?
Nie oglądam anime i mangi, ale bajka to chyba...
WSZYSTKO Z CN!!!
11.Czytasz książki ?
Jestę Kujonę - więc raczej tak.
12.Co dziś jadłeś ?
Kanapkę z masłem i szynką i placki ziemniaczane.
13.czekolada gorzka czy mleczna ? czy z orzechami ? XD
Mleczna. Tylko i wyłącznie mleczna. OuO
14.czemu tak dużo pytam ? 
Bo jesteś zbyt ciekawy xD.
15.Na czym siedzisz ? ( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Na krześle. Chyba
16.Kogo z ekipy najbardziej lubisz ?
Wszystkoooooooooooooooo.
17.Kogo z ekipy nie lubisz ?
Wszystkoooooooooooooo... A nie chwila... Lubię każdego kłamiesz
18.Kogo byś sie pozbył ?
Nwm... xD Tych co nic nie piszą... Ale takich nje ma OnO.
19.Lubisz lody ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Bardzo 
20.To ostatnie pytanie ?
Nie a szkoda.
21.O której kłądziesz sie spać ?
Około 21:30.
22.Czytałeś moje opko ? TAK / NIE
Fazbear Family Diner? Trochę czytałem... Ale musiałem iść spać >:(
23.Czemu jesteś królikiem ?
Bo króliki som fajne xD
24.Dasz swoje zdj ?
Może... Nie bo nie chcę was zabić ;_;
25.Teraz na serio ostatnie ?
Taq??? 

Dziękuję za pytania :D!!!

~Toy Królik

3 komentarze:

  1. Czemu każdy dał tak mało pytań ? tylko ja sie postarałem OnO

    ~Foxeł zawiedziony ilością pytań

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj wróciłam z zawodów i nawet nie mam czasu na myślenie. Lekcji nawet porobionych! (what) *biegnie do biurka* ym.. No to pa! XD
      ~ Pyrpyl Ge.. NIE!
      ~ Purple Guy

      Usuń
    2. Ja jestem zbyd mało kreatywna XD

      Usuń